تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۱۸۱۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظرفیت بخش کرونای تنها بیمارستان ایذه تکمیل شد
 سرپرست فرمانداری ایذه از تکمیل ظرفیت بخش‌های آی‌سی‌یو و داخلی ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای این شهرستان خبر داد.

حسن نبوتی اظهار داشت: بیمارستان شهدا تنها بیمارستان ایذه است که ۲ بخش مراقبت‌های ویژه و داخلی برای بیماران کرونایی در آن وجود دارد.

وی افزود: متاسفانه با افزایش شیوع کرونا در ایذه، تمام ظرفیت این ۲ بخش تکمیل شده‌است و دیگر جایی برای بستری بیماران وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری ایذه ضمن درخواست از مردم شهرستان برای حاضرنشدن در تجمعات تصریح کرد: ما اکنون در شرایط نارنجی کرونا هستیم و تداوم این وضعیت امکان دارد موجب ورود ایذه به شرایط قرمز شود.

وی ادامه داد: در این روزهای پایانی سالی که معمولاً بازار خریدهای عیدانه داغ است از مردم تقاضا می‌کنیم که به صورت دسته‌جمعی در بازار حضور پیدا نکنند، کسانی هم که برای خرید راهی مرکز شهر می‌شوند حتما از ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

نبوتی خطاب به اصناف و بازاریان نیز گفت: ما به شدت نگران معیشت زندگی بازاریان هستیم، این قشر جمعیت کثیری از شهرستان را تحت پوشش دارند و در صورت تعطیلی بازار فشار مضاعف اقتصادی به آنها وارد می‌شود بنابراین از آنها خواهش می‌کنیم برای جلوگیری از قرمز شدن وضعیت کرونای شهرستان و در پی آن تعطیلی اصناف، تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

در روزهای گذشته مثبت شدن تست کرونای ۱۴ نفر به خاطر شرکت در یک جشن عروسی در شهرستان ایذه خبرساز شده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار