تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۲۱۸۱۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۴۶ واحد صنفی متخلف بهداشتی در خوزستان پلمب شدند
  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۵۴۶ واحد صنفی متخلف از ابتدای اسفندماه تاکنون به دلیل رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی در این شرایط حساس و سخت کرونایی در استان پلمب شدند.

امیرحسین نظری بیان کرد:  همچنین در این مدت ۱۴هزار و ۷۸۵ واحد صنفی در استان بازرسی شد و ۱۱ هزار و ۴۸۰ واحد تذکر دریافت کردند و از ۶۴۰ واحد نیز تعهد گرفته شد.

وی ادامه داد: گشت های مشترک با حضور بازرسان سازمان صمت استان، بهداشت، اماکن نیروی انتظامی تشکیل شد و از اصناف بازرسی انجام گرفت.

نظری افزود: طبق اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا تنها اصناف گروه یک شامل نانوایی ها و واحدهای صنعتی عرضه کننده مواد خوراکی می توانند فعالیت کنند و سایر اصناف باید تعطیل شوند.

رییس سازمان صمت خوزستان اظهار داشت: ۲ تالار و یک کافه باغ در بهبهان به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در بازرسی مشترک سازمان صمت و نیروی انتظامی و فرمانداری بهبهان پلمب و برق آن ها قطع شد.

خوزستان برای سومین بار در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و طبق اعلام ستاد استانی با تعطیل شدن اصناف و بازار به غیر از واحدهای صنفی گروه یک تلاش می شود از تجمع و تردد مردم در سطح شهر جلوگیری شود.

شرکت توزیع برق اهواز نیز ۲ هفته است تلاش دارد که هر روز با قطع برق در ساعت ۱۹ در مناطق پرتردد و بازارچه های اهواز از تردد و تجمع مردم در بازار و مناطق شلوغ جلوگیری کند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند و اغلب بیمارستان های اهواز نیز از بیماران بستری کرونایی تکمیل شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار