تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۱۸۰۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واریز ۴۰۰ میلیارد ریال حق آلایندگی و ارزش افزوده به حساب دهیاری‌های امیدیه
فرماندار امیدیه گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال حق آلایندگی و ارزش افزوده به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌ها از ابتدای سال تاکنون واریز شده است.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه  به دیدار با سلامی معاون برنامه ریزی و عمرانی، ارزانی مدیر کل دارایی و حیدری مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای ارزش افزوده و حق آلایندگی از ابتدای سال ۹۹ تاکنون به حساب دهیاری‌های بخش مرکزی و جایزان و شهرداری‌های امیدیه، میانکوه و جایزان واریز شده است.

او با بیان اینکه این حاصل پیگیری‌های مجدانه فرمانداری و تامین شاخص‌های مناسب از سوی معاونت برنامه‌ریزی ریزی است، افزود: باتوجه به رشد ۴۰ درصدی وصولی شهرستان نسبت پارسال انتظار می‌رود بخشداری‌ها و شهرداری‌ها مدیریت بهینه اعتبارات برای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند.

رفیعی در پایان درخصوص حوزه ورزش امیدیه بیان داشت: توافقات خوبی انجام شده که به اطلاع عموم خواهد رسید، ضمن اینکه عملیات احداث زمین چمن در بخش جایزان به زودی آغاز خواهد شد، همچنین امروز پاکت‌های مناقصه این پروژه باز شده اند که جا دارد از حمایت‌های حبیب آقاجری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تشکر کنم.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار