تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۱۸۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جلسه با بیش از ۱۵ نفر در اندیمشک ممنوع شد
 فرماندار اندیمشک گفت: برگزاری جلسه بیش از ۱۵ نفر در اندیمشک تا بازگشت به شرایط عادی ناشی از شیوع کرونا ممنوع است.

پیمان جهانگیری اظهار کرد: عامل وضعیت قرمز استان خوزستان هم مرزی با کشور عراق و برگزاری مراسم شادی و عزا در استان خوزستان است.

وی افزود: شهروندان ضمن خودداری از حضور و برگزاری هر نوع تجمع از ترددهای غیرضروری در شهرستان و سفر به شهرهای همجوار پرهیز کنند.

فرماندار اندیمشک برگزاری تجمع و مراسم را در این شهرستان ممنوع دانست و گفت: برگزاری جلسه بیش از ۱۵ نفر در اندیمشک تا بازگشت به شرایط عادی ناشی از شیوع کرونا ممنوع است.

وی، دورهمی‌های خانوادگی را از عوامل انتقال ویروس کووید- ۱۹ معرفی و عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی برای پیشگیری از کرونا شهروندان از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

جهانگیری با تأکید بر لزوم انجام آموزش و آگاه بخشی به جامعه برای پیشگیری و قطع زنجیره کرونا، تصریح کرد: نباید حساسیت‌های جامعه و مسئولان نسبت به کرونا را از دست داد.

وی گفت: جلساتی با ریش‌سفیدان در بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی برای همراهی شهروندان در برگزار نکردن مراسم شادی و عزا توسط بخشداران انجام می‌شود.

فرماندار اندیمشک با اشاره به خاموشی سامانه روشنایی پارک فدک، عنوان کرد: سامانه روشنایی معابر اصلی شهر با هدف کاهش تردد در ساعت منع تردد در اندیمشک اجرا می‌شود.

  شهرستان اندیمشک در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از شهرهای پیشرو در استان خوزستان است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار