تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۱۸۰۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرونا جشنواره فیلم کوتاه خوزستان را به تعویق انداخت
 جشنواره فیلم کوتاه خوزستان که بنا بود اسفندماه امسال برگزار شود به علت شیوع کرونا و وضعیت قرمز خوزستان به تاریخ دیگری موکول شد.
دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان  اظهار داشت: به رغم آنکه مقرر بود این جشنواره به صورت برخط برگزار شود، اما برای حفظ سلامتی تیم اجرایی و تدارکات جشنواره که بیشتر اقدامات را به صورت حضوری انجام می دهند موجب شد زمان برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خوزستان را به سال ۱۴۰۰ موکول کنیم.
مهدی کیخایی ادامه داد: از سوی دیگر استقبال بی نظیر سینماگران خوزستانی، وظیفه ما را برای برگزاری یک جشنواره با بهترین کیفیت ممکن و در شان این عزیزان سنگین تر می کند.
وی افزود: برگزاری جشنواره با وضعیت فعلی قطعاً موجب کاسته شدن کیفیت جشنواره می شود از این رو نمی خواستیم به هر قیمتی جشنواره را برگزار کنیم.
دبیر جشنواره فیلم کوتاه خوزستان بیان کرد: اجرای این برنامه در شرایط بهتر، دست ما را برای اجرای مناسب و در صورت اعطای مجوز از مراجع ذیربط اجرای نیمه حضوری باز می گذارد.
مدیر انجمن سینمای جوانان خوزستان ضمن تشکر از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مسیر و استقبال فیلمسازان خوزستانی اطمینان داد: هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه خوزستان در سال ۱۴۰۰ برگزار می شود و زمان دقیق برگزاری و اعلام پذیرفته شدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار