تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۲۱۸۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار شادگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت عمومی مردم، بازار شادگان از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

 امید صبری پور ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازید از اجرای تعطیلی بازار شادگان، اظهار کرد: تیم بازرسی مقابله با کرونای شهرستان شادگان متشکل از بازرسی فرمانداری، بهداشت، پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اصناف با حضور در سطح بازار شهرستان از روند اجرای تعطیلی اصناف بازدید و بر رعایت بهداشت و سلامت واحدهای صنفی فعال به صورت مستمر و روزانه نظارت می‌کنند.

وی بر لزوم تعطیلی بازار و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا توسط اصناف و بازاریان تأکید کرد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان همه اصناف به جز داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، خواربارفروشی‌ها، فروشگاه‌های مواد غذایی، لبنیاتی، قصابی، مرغ و ماهی و میوه و تره‌بار، مابقی واحدهای صنفی و کسبه در راستای پیشگیری از شیوع و گسترش بیماری ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است و حق فعالیت ندارند.

وی تصریح کرد: تعطیلی بازار و واحدهای صنفی غیرضروری در این شهرستان با هدف جلوگیری از انتشار بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان و بازاریان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

صبری پور با تأکید بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه، گفت: تمام مسئولان ادارات شهرستان شادگان مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا را به دلیل حفظ سلامت مردم در دستور کار خود قرار گیرند و در این زمینه هیچ‌گونه کم‌کاری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار