تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۲۱۸۰۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ترم گذشته را با موفقیت گذراندیم
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه تجربه اساتید در آموزش غیرحضوری افزایش پیدا کرده است، گفت: از نظر سامانه‌های برگزاری کلاس‌ها و امتحانات، ترم موفقی را گذراندیم و همه امتحانات نیز به صورت مجازی و با موفقیت برگزار شدند و هیچ امتحان معوقی نداشتیم.

منصور زراءنژاد اظهار کرد: ترم گذشته (نیم سال اول تحصیلی سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰) دومین ترمی بود که به صورت غیرحضوری ارائه شد. خوشبختانه تجربه اساتید در آموزش غیرحضوری افزایش پیدا کرده است و نسبت به اولین ترم مجازی، باکیفیت‌تر و بهتر برگزار شد زیرا در این راه تجربه کسب کرده بودیم.

وی افزود: از نظر سامانه‌های برگزاری کلاس‌ها و امتحانات، ترم موفقی را گذراندیم. همه امتحانات نیز به صورت مجازی و با موفقیت برگزار شدند و هیچ امتحان معوقی نداشتیم.

 رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه در ترم گذشته برخی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی پروژه یا کار عملی داشتند که باید در دانشگاه حضور پیدا می کردند، تصریح کرد: البته بخشی دیگر از دانشجویان نیز برای دفاع از پایان‌نامه و ارائه رساله باید حضور پیدا می‌کردند؛ برای این دانشجویان برنامه‌ریزی کردیم و انجام پروژه‌هایی که برای این ترم ضروری نبود، به ترم آینده موکول شد.

 زراءنژاد ادامه داد: برخی دیگر از دانشجویان باید در موعد مقرر پروژه خود را ارائه می‌دادند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نوبت‌های زمانی مختلف در دانشگاه حضور پیدا کردند. در ترم گذشته، خوابگاه‌ها نیز فعال شدند اما به صورت کاملا محدود و با رعایت پروتکل‌ها و خوشبختانه برای هیچ دانشجویی مشکلی ایجاد نشد.

وی در خصوص نیم سال دوم تحصیلی سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰، بیان کرد: به طور محدود در این ترم نیز برای دانشجویانی که نیاز به حضور ضروری دارند، کارگاه‌ها فعال هستند. ترم آینده نیز دقیقا مانند ترم گذشته است؛ بخشی از دانشجویان به صورت محدود و برنامه‌ریزی برای انجام پروژه در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در پایان گفت: ترم جدید نیز بر اساس سیاست وزارت علوم به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار