تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۱۸۰۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آلوده‌ترین مناطق شرق اهواز از نظر شیوع کرونا مشخص شدند
  رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ۵۰ درصد بیماران کرونایی شرق اهواز در روزهای اخیر به ترتیب از چهار منطقه پاداد، باهنر ، کوی ملت و زیتون کارمندی بوده اند.

امراله مردانی  اظهار داشت: با تصویب ستاد مدیریت کرونای استان قرار شد نیروی انتظامی به همراه دیگر نیروهای عملیاتی، نظارت جدی تری بر این مناطق داشته باشند تا وضعیت بیماری در این مناطق کنترل شود.

وی افزود: روزانه حدود ۲ هزار تست کرونا در منطقه شرق اهواز انجام می شود که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ تست رپید و ۵۰۰ تست  PCR است. همچنین ۱۵ درصد تست های رپید و ۴۰ درصد تست های PCR مثبت می شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان کرد: بار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته  روند افزایشی دارد و این موضوع باعث می شود که آمار مراجعه به بیمارستان های اهواز کمتر شود.

وی افزود: هر چه تست بیشتری انجام شود در واقع بیماران بیشتری شناسایی می شوند که به کنترل بیماری کمک می کند به شرطی که بیماران کرونایی در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

مردانی گفت: از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خانوادگی و دورهمی ها پرهیز کنند تا بتوانیم پیک بیماری را مدیریت کنیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار