تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۱۸۰۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: در جنگ نابرابر هستیم
 سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید تیمش برای حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت کافی دارد.

  جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: با تیم ذوب‌آهن بازی داریم که مربی خود را تغییر داده است و بنابراین شرایط مسابقه فردا متفاوت است چون هیچ شناختی از نحوه بازی حریف نیست. همه تمرکز ما روی تیم خودمان است و برنامه‌های خودمان را داریم. می‌دانیم بازی سختی داریم و باید با تمرکز بالا بازی کنیم و انشاالله بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی افزود:برای بازی یک بازیکن محروم داریم و یکی از مصدومان ما برگشته است اما شرایط مسابقه را ندارد. سه بازیکن مصدوم هم داریم که هنوز به شرایط بازی برنگشته‌اند.

او در ادامه درباره بسته بودن پنچره نقل‌وانتقالاتی باشگاه فولاد هم گفت: متاسفانه این اتفاق رخ داده و نمی‌توانیم بازیکن بگیرم. پارسال در نیم فصل وقتی نقاط ضعف و قوت تیم را شناختیم و بازیکن جذب کردیم توانستیم نتایج بهتری بگیریم. امسال هم نتاقط ضعف و قوت خودمان را شناختیم و همه تیم‌ها هم این کار را انجام دادند. الان همه تیم‌ها بازیکن جذب می‌کنند و برخی تیم‌ها ۱۰ و حتی ۱۳ بازیکن جذب کرده‌اند. تیم‌ها به دنبال این هستند که بازیکن بخرند و پول رضایت نامه  بدهد. در نیم فصل دوم ما یک جنگ نابرابر خواهیم داشت. ما می‌توانستیم با اضافه کردن چند بازیکن شرایط تیممان را بهتر کنیم اما به هر حال اتفاقی رخ داده باید با این موضوع کنار بیاییم و باید در لیگ، جام حذفی و پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم که این موضوع شرایط را برای ما سخت کرده است. ما باید برابر العین بازی کنیم که ۷ بازیکن خارجی در اختیار دارد. شرایط سخت است.

وی ادامه داد: در ابتدای فصل از ۶ تیم کمتر هزینه کرده بودیم و شرایط نابرابری داشتیم و در نیم فصل هم آنها بازیکن جذب می‌کنند اما ما نتوانستیم این کار را انجام بدهیم و شرایط برای ما سخت شد. اما تلاش می‌کنم با کمک هوادار و زحمت بازیکنان و اتحاد تیمی، جبران کمبود بازیکن را داشته باشیم. امیدوارم سربلند باشیم ونتایجی بگیریم که هواداران راضی باشند. کم لطفی برای باشگاه فولاد شد. با توجه به اینکه نماینده ایران در آسیا هستیم توقع داشیتم به ما کمک کنند که بازیکن جذب کنیم. هر تیمی از ایران به بازی‌های آسیایی می‌رود باید کمک کنیم که بهترین شرایط را برای نمایندگان خودمان ایجاد کنیم.

او در ادامه درباره تعطیلی نیم فصل که از یک هفته به دو هفته رسید هم گفت: قطعا به ضرر ما شد و به سود تیم ذوب‌آهن  شد. برخی تیم‌ها که در تغییر بود به سودشان بود. یکی دو تیم با توجه به خواسته خودشان این شرایط را برای فوتبال ایران به وجود آوردند که یک هفته لیگ به تعویق بیوفتد تا بتوانند نهایت استفاده را ببرند. این کاملا به ضرر ما بود.

نکونام در ادامه گفت: هنوز برنامه ادامه لیگ اعلام نشده اما امیدوارم با تیم ما همکاری بشود چون تنها تیمی هستیم که باید در پلی‌آف بازی کنیم و مثل تمام نمایندگان ایرانی که دوست داریم بهترین شرایط برایشان فراهم شود، ما هم توقع داریم به ما کمک کنند تا با شرایط ایده‌آل در این مسابقات شرکت کنیم. پنجره نقل‌وانتقالات ما بسته است و کمبود بازیکن داریم و اگر مصدومیت و یا محرومیت و یا بازیکنان ما به کرونا مبتلا شوند، شرایط سخت می‌شود. تمام خواهش ما این است که استراحت به میزان لازم داشته باشیم تا با قدرت در پلی‌آف شرکت کنیم. ما تنها نماینده  ایران هسیتم که باید در پلی‌اف لیگ قهرمانان بازی کند و خواسته ما این است که تیم ما استراحت کافی را داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار