تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۱۸۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه نفت مسجدسلیمان
 مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: پیش از آغاز دیدار نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی، تمام پروتکل های بهداشتی به صورت ویژه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهرستان اجرا می شود.

مهران حسنوند  اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در استان، تمام تدابیر لازم برای انجام مسابقه را در نظر گرفتیم از طرفی افسر سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان مسابقات حضور دارد و از نزدیک مسائل بهداشتی را کنترل می‌کند تا مشکلی برای بازیکنان پیش نیاید.

وی با بیان اینکه تمام نقاط ورزشگاه به ویژه توپ‌های مسابقه بارها ضدعفونی شده اند افزود: تمام تلاش مجموعه نفت مسجدسلیمان برگزاری یک بازی جذاب و بدور از حاشیه است که امیدواریم با پیروزی تیم ما به پایان برسد.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تمام بازیکنان تیم در سلامت کامل هستند گفت: خوشبختانه تمام کادر تیم پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند و جواب تست کرونا همه بازیکنان و اعضای تیم منفی است.

وی عنوان کرد: از آنجا که سلامتی بازیکنان برای ما مهمترین مساله است تمام اقدامات بهداشتی لازم برای دیدار با تراکتورسازی انجام شده است. از ابتدای شیوع کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت جدی در دستور کار باشگاه نفت مسجدسلیمان قرار گرفت تا آلودگی به حداقل برسد.

گفتنی است دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و تراکتورسازی از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه در مسجدسلیما برگزار می شود. نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی جای گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار