تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۱۸۰۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروزی: نفت آبادان مدعی کسب سهمیه آسیایی است / بازیکنی را نمی‌فروشیم
 مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید، این تیم در لیگ بیستم مدعی کسب سهمیه آسیایی است.

علی فیروزی با بیان این‌که پنجره نقل و انتقالات صنعت نفت آبادان همچنان بسته است و این تیم هنوز موفق به جذب بازیکن برای نیم‌فصل دوم نشده است، اظهار کرد: البته موضوع پنجره در حال حل شدن است و با چند بازیکن برای تقویت تیم صحبت کرده‌ایم. ضمن این که مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مربوط به بدهی سوشا مکانی نیز پولی نیست که بابت آن بخواهیم تمام برنامه‌ریزی‌های یک ساله‌مان را بهم بریزیم.

وی ادامه داد: البته نفت آبادان در نیم‌فصل اول نیز با استفاده از جوانان و نفرات باتجربه‌ای که داشت، موفق شد بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد و نیم‌فصل موفقی را پشت‌سر گذاشتیم. هر چند هرچه به انتهای رقابت‌های نیم‌فصل اول نزدیک می‌شدیم، کمبود نیرو به تیم واقعا فشار وارد کرد و می‌شد خستگی را در ساق پای همه بازیکنان دید. صنعت نفت برخلاف برخی تیم‌ها که بازیکنان درون زمین و روی نیمکت‌شان هیچ فرقی با هم نداشتند و هر کدام آماده‌تر از نفر قبلی بودند، از نداشتن تعداد بازیکنان کافی، ضربه خورد. پس اگر می‌خواهیم موفقیتی حاصل شود باید  با جذب نفرات جدید این مشکل را حل کنیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: اکنون شرایط تیم‌مان برای مصاف با پیکان خوب است و امیدواریم بتوانیم همان‌گونه که نیم‌فصل اول را از بازی با پیکان با برد شروع کردیم، فردا نیز کارمان را با پیروزی شروع کنیم. البته پیکان تیم بزرگی است و مربی بسیار خوب و بازیکنان شایسته‌ای دارد و برای هر تیمی می‌تواند مشکل‌ساز باشد اما برای این‌که از کورس مدعیان عقب نمانیم، به برد در این دیدار نیاز داریم.

وی در ادامه با بیان این‌که صنعت نفت آبادان مدعی کسب سهمیه است، افزود: شاید ابتدای فصل وقتی در این زمینه صحبت می‌شد، می‌گفتم صحبت درباره آسیا زود است اما حالا با توجه به توانمندی بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه و نتایج خوبی که رقم خورده است، مردم این توقع را دارند که نفت به سهمیه آسیایی برسد. البته عملکرد خوب بازیکنان و توقع مردم، ما را مدعی کسب سهمیه آسیایی کرده است. در هر صورت اگر مسائل مالی در ادامه راه باعث ایجاد حاشیه در تیم نشود، ما به دنبال سهمیه آسیایی هستیم. البته به شرط و شروطه‌ها، یعنی بتوانیم بازیکن جذب کنیم و نقاط ضعف‌مان را ترمیم کنیم.

فیروزی با تاکید بر این‌که دیگر بازیکنی را نمی‌فروشیم، عنوان کرد: جای نگرانی وجود ندارد و بازیکنان‌مان را حفظ می‌کنیم،‌ ضمن این‌که چند بازیکن هم به تیم تزریق خواهد شد تا شرایط‌مان در ادامه مسابقات بهتر شود. البته علی آل‌کثیر، رسول سعدیان، خلیلی و هزامی از صنعت نفت جدا شدند که برای آن‌ها در ادامه مسیرشان آرزوی موفقیت دارم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار