تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۱۸۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرایط اهواز نامساعد است / برخی ادارات، دورکاری را رعایت نمی‌کنند
  دبیر شورای سلامت اهواز با بیان اینکه انتظار می‌رود سازمان‌ها و ادارات نیز دورکاری کارمندان را رعایت کنند، گفت: گزارش‌های زیادی داریم که برخی سازمان‌ها این همراهی را نداشته‌اند و هنوز فعالیت یک‌سوم و دو سوم کارمندان را رعایت نکرده‌اند.

دکتر احمدی بلوطکی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر مردم در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: انتظار می‌رود سازمان‌ها و ادارات نیز دورکاری کارمندان را رعایت کنند؛ گزارش‌های زیادی داریم که برخی سازمان‌ها این همراهی را نداشته‌اند و هنوز فعالیت یک‌سوم و دو سوم کارمندان را رعایت نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: شاغلان ادارات که بیماری زمینه‌ای یا نقص ایمنی دارند نیز باید به صورت دورکاری فعالیت کنند. 

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: در این پیک، با ویروس جهش‌یافته مواجه شده‌ایم بنابراین زمانی می‌توانیم بگوییم ویروس را به صورت صد درصد کنترل می‌کنیم که پروتکل‌های بهداشتی هم صد درصد اجرا شوند.

وی افزود: در آستانه شب عید قرار داریم و انتظار می‌رود شهروندان دید و بازدیدها و خریدها را به تاخیر بیندازند.

احمدی بلوطکی بیان کرد: اگر همه دستورالعمل‌های بهداشتی با هم رعایت شوند، می‌توانیم بگوییم وضعیت با ثبات نسبی رو بهبودی می‌رود اما اگر همراهی نباشد و به هر کدام از مولفه‌ها خدشه‌ای وارد شود، قطعا دوباره با یک نگرانی جدید و جدی‌تر روبه‌رو خواهیم بود.

وی افزود: شرایط نامساعد است و انتظار می‌رود تراکم جمعیت در خیابان‌ها به حداقل ممکن برسد؛ از مردم اهواز خواهش می‌کنیم عید نوروز امسال را به صورت مجازی برگزار کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار