تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۲۱۷۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم باید بیماری کرونا را جدی بگیرند
 خنفری گفت: روند مبتلایان به کرونا ویروس همچنان افزایشی است و مردم باید این بیماری را جدی بگیرند.

  معصومه خنفری فرماندار شهرستان کارون گفت: آمار بستری‌ بیماران کرونایی در بیمارستان سینا از تاریخ ۱۶ بهمن تا هفتم اسفندماه، ۱۹۴ مورد بوده که ۸۸ نفر از آن‌ها مربوط به اهواز، ۸۷ نفر مربوط به شهرستان کارون و بقیه از سایر شهرستان‌های استان هستند.

او افزود: شهرستان کارون از سمت جنوب و جنوب شرق همسایه شادگان است و روستا‌های این ۲ شهرستان به یکدیگر راه دارند لذا نمی‌توان راه‌های مواصلاتی بین این روستا‌ها را بست.

خنفری با بیان اینکه روند مبتلایان همچنان افزایشی است و مردم باید این بیماری را جدی بگیرند، تصریح کرد: تعداد مراجعه به بیمارستان سینا بسیار بالا و روند افزایشی دارد بنا براین از مردم تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با پرسنل بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان کارون گفت: با توجه به اینکه در شهرستان کارون چندین خانواده در یک خانه زندگی می‌کنند تجمعات خانوادگی و دورهمی‌ها مهمترین عامل در انتشار بیماری است که امیدواریم مردم این موضوع را جدی بگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که در زمینه کاهش بیماری انجام دادیم تعطیلی مراسم ترحیم و عزا است، تصریح کرد: با برنامه ریزی که انجام دادیم جسد بیماران فوت شده را زمانی تحویل می‌دهیم که نزدیکان متوفی نسبت به برگزاری نکردن مراسم تعهد دهند و اگر بر عهد خود پایبند نباشند با آن‌ها برخورد می‌کنیم که در این زمینه چندین نفر را نیز بازداشت کردیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار