تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۱۷۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برون رفت از روز‌های سخت کرونا با همکاری مردم و مسئولان میسر می‌شود
 بندری گفت: برای برون رفت از روز‌های سخت و بحرانی کرونا لازم است دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها مصوبات ستاد مقابله با کرونا را اجرا کنند.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر  گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا ویروس در خوزستان و قرار گرفتن در وضعیت قرمز، اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا برای همه دستگاه‌ها، ادارات و صنایع الزامی است.

او با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و صنایع باید در مقابل ستاد مقابله با کرونا پاسخگو باشند و از مصوبات این ستاد تخطی نکنند، افزود: راه برون رفت از روز‌های سخت کرونا و مهار این بیماری منحوس با مشارکت و همکاری مسئولان و مردم میسر می‌شود.

بندری با تقدیر از همکاری و همیاری مؤثر و مبتکرانه علما، سران عشایر و متنفذین در بحث مقابله با کرونا، اظهار داشت: مردم نیز باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها و خودداری از برگزاری مراسم عزا و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی و اجتناب از حضور در اینگونه برنامه‌ها نقش مهم خود در مقابله با شیوع کرونا را ایفا کنند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که باتوجه به بررسی‌های انجام شده، علت وقوع پیک چهارم شیوع کرونای جهش یافته انگلیسی به واسطه تردد مسافران و تجار از کشور عراق، کاهش استفاده از ماسک، رعایت نکردن فاصله اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری مردم درخصوص بیماری کووید-۱۹ است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار