تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۱۷۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مساعدت طلاب جهادی به کادر درمان، روحیه‌بخش است
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمان، گفت: حضور علما و طلاب جهادی جهت مساعدت به کادر درمان، باعث افزایش روحیه معنوی بیماران مبتلا به کرونا می‌شود.
  جمعی از مسوولان حوزه‌های علمیه، طلاب و مسوولان امشب در نشستی با حضور  نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، روند مساعدت به کادر درمان توسط علما و طلاب جهادی را بررسی کردند.

در این جلسه ابتدا سید جعفر موسوی قائم مقام حوزه‌های علمیه استان، برنامه‌های زمان بندی شده حضور طلاب جهادی در بیمارستان‌ها و مساعدت به کادر درمان را تشریح کرد و از مسوولان سایر حوزه‌های علمیه خواست تادر این خصوص برنامه‌ریزی کنند.

در این نشست تعدادی از حضار به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و سپس حجت‌الاسلام و المسلمین محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ضمن تقدیر از مجاهدت‌های کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، از طلاب خواست تا با حضور در بیمارستان باعث افزایش روحیه معنوی بیماران شوند.

نماینده‌ ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز همچنین شنبه شب با شرکت در جلسه ستاد کرونا خوزستان در جریان آمارها و اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا قرار گرفت و سپس با حضور در بیمارستان رازی اهواز از روند درمان بیماران بازدید کرد.

 بنا بر اعلام رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان، سیر صعودی موارد بیماری کرونا در استان همچنان ادامه دارد اما با اطلاع رسانی صورت گرفته در هفته گذشته از روند شتابان آن کاسته شده است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا جهش یافته در خوزستان گروه‌های درگیر متفاوت‌تر از ویروس قبلی هستند بطوری که در کودکان و سنین جوان‌تر موارد بیشتری مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: استان خوزستان در شرایطی است که باید از نظر سهمیه واکسن، تجهیزات، اعتبارات و نیروی انسانی بیشتر مورد توجه مسوولان قرار گیرد تا وضعیت خطرناک فعلی بهبود یابد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار