تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۱۷۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت آبادان گرفتار تنگنای مالی/ وعده های مالی محقق نشد
همزمان با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر، مشکلات مالی همچنان گریبان نفتی ها را گرفته و باید برای حل کردنش فکر اساسی کرد.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، تیم پنجم فصل بیستم لیگ برتر فوتبال کشور است که نیم‌فصل اول را با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه نتایج خوبی را کسب کرد؛ جوان‌هایی که کنار تیم رشد کردند و کم‌کم به بازیکن‌های ثابت تبدیل شدند و بعد از آن عنوان بازیکن‌های تأثیرگذار تیم را گرفتند.

طلایی پوشان تیم صنعت نفت که نیم‌فصل نخست لیگ برتر را با ایستادن در رده پنجم جدول به پایان رساندند برای ادامه مسابقات با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

مشکلات مالی تیم‌های نفتی فوتبال لیگ برتری کشور در این چند فصل اخیر باعث شده است تا مدیریت این باشگاه‌ها نتواند برنامه‌ریزی بلندمدت و دقیقی را برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای جایگاه جدول خودشان داشته باشد و این در حالی است که شنیده شده که قرارداد برخی بازیکن‌ها در بعضی از تیم‌ها به اندازه کل بودجه صنعت نفت در لیگ بیستم است.

پولی واریز نشد

«سیروس پور موسوی» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مشکلات مالی تیمش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان می‌کند: صنعت نفت همانند سال‌های قبل در ابتدای فصل و در زمانی که بحث یارگیری که بسیار حساس و مهم است اما به دلیل مشکلات مالی و قدیمی نمی‌تواند هیچ اقدامی کند؛ زیرا در حال حاضر نمی‌دانیم چقدر پول داریم.

وی می‌افزاید: اصلاً هیچ پولی واریز نشده و حتی نامه‌ای در این خصوص وجود ندارد و مکاتبه‌ای صورت نگرفته و در کل صورت‌جلسه‌ای مبنی بر مبلغ پنج میلیارد تومان که گفته شده به تیم نفت آبادان پرداخت شده هم وجود ندارد.

پور موسوی تأکید کرد: از بعضی آقایان سوال یا گلایه دارم چرا مبلغ ۱۲.۵ میلیارد تومان در دو هفته گذشته برای تیم مسجدسلیمان واریز شد و تمامی مطالباتش پرداخت شده است اما این اتفاق برای تیم نفت انجام نشد.

«علی عبدالله زاده» بازیکن تیم نفت آبادان نیز عنوان می‌کند: در حال شروع نیم‌فصل دوم هستیم اما مشکلات مالی برای این تیم همچنان وجود دارد و البته می دانم در همه تیم‌های دیگر یک سری مشکلات هست اما تیم نفت مشکلاتش خیلی بیشتر است.

وی می‌افزاید: امید است که مسئولان بتوانند در این خصوص کمکی کنند و دست به دست هم دهند تا تیم بتواند بازیکنان مورد نیاز خودش را جذب کند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار