تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۲۱۷۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسته حوادث شنبه ۹ اسفندماه ۹۹
کشف بیش از ۹ کیلوگرم موادمخدر در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: به منظور تداوم اجرای طرح‌های قاطع و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در طرح کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و متوقف کردند و در بازرسی از خودروی توقیفی ۹ کیلو ۹۳۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

او با بیان اینکه در این ارتباط ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند و خودرو نیز توقیف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار داشت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای، مأموران انتظامی با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای که اقدام به سرقت‌های متعدد در نقاط مختلف شهرستان می‌کردند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت از قبیل؛ سرقت مشاعات ساختمان، منزل، محتویات خودرو و سایر سرقت‌ها در نقاط مختلف شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سارق حرفه‌ای سیم برق در اهواز دستگیر شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل فشار قوی در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر و مقادیری کابل و سیم برق از مخفیگاهش کشف کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شده اند، ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق فنس در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع سرقت فنس‌های یک شهرک در شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی هویت یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او به کشف ۲۰۰ متر فنس سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهم، افزود: او پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارقان کیف قاپ در دام پلیس اهواز افتاد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در برخی مناطق شهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۵ با کار اطلاعاتی هویت ۲ سارق را شناساسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهم با مواجه حضوری با ۶ نفر از مالباختگان به بزه انتسابی اعتراف و در بازجویی‌های پلیس به ۶ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.
پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه بیان کرد: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با متخلفان، ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۴۵ واحد صنفی شهرستان ایذه بازدید کردند و در این رابطه ۱۷ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه، پلمب و پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.

او ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای اینگونه طرح ها، از شهروندان خواست: تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار