تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۲۱۷۹۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستانی‌ها با پرداخت صدقه کمربند ایمنی مقابل بلاها را محکم‌تر کردند
 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان مبلغ صدقات جمع آوری شده از ابتدای سال ۹۹ تاکنون را بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

حافظ منصوری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان   با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۲ میلیارد تومان صدقه در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های تامین جهیزیه، مسکن، معیشت، درمان، تحصیلی، فرهنگی، اشتغال برای مددجویان تحت حمایت هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه باتوجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، ماموران جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز اندرویدی مجهز شده اند، افزود: صدقات جمع آوری شده از صندوق‌ها مطابق جدول سهمیه بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور مذکور صرف خواهند شد.

منصوری با بیان اینکه هم اکنون صندوق صدقات فعال در استان شامل صندوق کوچک در اختیار مشترکان خانگی و صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب شده‌اند، هستند، اظهار داشت: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: خیران استان همچنان می‌توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند، همچنین کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۰۶۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزار‌های سکه، سنا، ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷، تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه‌های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری به شمار می‌روند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار