تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۱۷۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استارت آپ‌ها به اقتصاد هنرمندان خرمشهر کمک می‌کند
  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: استارت آپ‌ها به اقتصاد هنرمندان خرمشهر کمک می‌کند به همین دلیل باید به خوبی جایگاه آنها تقویت شود.

هادی آبیار  با اشاره به نشست خود با مشاور صنایع خلاق معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه فرهنگی و هنری و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند، تأکید کرد: شرکت‌های شتاب‌دهنده، حلقه گمشده استارت آپ‌های حوزه‌های فرهنگی و هنری و بخش اقتصادی هستند و ایجاد کسب و کارهای جدید با استفاده از ایده‌های مبتکرانه و خلاق در کوتاه‌ترین زمان در استارت آپ‌ها، ممکن است.

وی، هدف از استارت آپ را آموزش و ترویج کارآفرینی بیان کرد و افزود: استارت آپ‌ها به گونه‌ای هستند که در گروه یکی ایده خود را به اجرا می‌گذرد و اعضای گروه از نظر فکری و مالی ایده را حمایت می‌کنند تا به ثروت تبدیل شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و سمینارهای علمی، اجرای رویدادهای زیست بوم نوآوری اقتصاد عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی از موضوعه‌ای مهم مورد بررسی در این نشست است.

آبیار ادامه داد: امید می‌رود که با زمینه‌سازی و معرفی استارت آپ‌های تخصصی حوزه فرهنگ، هنر و همکاری برای تجاری‌سازی ایده‌های آنها، گام نوینی در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر برداشته شود.

وی عنوان کرد: با شیوع و گسترش کرونا ویروس، هنرمندان از جمله اقشاری بودند که به لحاظ اقتصادی آسیب بسیاری را دیدند و تلاش می‌کنیم که از طریق استارت آپ‌ها خسارات اقتصادی ایجاد شده به هنرمندان را جبران کنیم و به حداقل برسانیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: حمایت از استارت آپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های تخصصی این حوزه با هدف رونق اقتصادی فرهنگ و هنر، حمایت از اجرای طرح‌ها و ارتقای فناوری‌های این عرصه با استفاده از شبکه‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ایده‌ها از محورهای اصلی این نشست بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار