تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۱۷۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روسای اداراتی که پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنند، برکنار می شوند
  استاندار خوزستان گفت: روسای اداراتی که پروتکل های بهداشتی را در محل مربوطه اجرا نکنند از سمت خود برکنار می شوند.

 قاسم سلیمانی دشتکی شنبه در ستاد مدیریت کرونا استان در استانداری اظهار داشت: هر اداره ای که دستورالعمل های بهداشتی و اپلیکیشن ماسک را اجرایی نکند در مرحله اول مسئول آن اداره توبیخ می شود و در  مرحله بعد به هیات تخلفات ارجاع داده می شود همچنین در مرحله سوم رییس اداره را عزل می کنیم.

وی افزود: ما انتظار داریم که رعایت پروتکل های بهداشتی از ادارات شروع شود که در این راستا تمام ادارات باید با نصب پلاکارد در ورودی اداره مربوطه هشدارها و پروتکلها را به مراجعان یادآور شوند  و اگر این کار را انجام ندهند با آنها برخورد می کنیم.

استاندار خوزستان گفت: تمام ادارات باید با مردم همراهی کنند تا استان ما پیک بیماری را از سر بگذراند ،ما انتظار داریم پلاکاردهایی در سطح شهر نصب شود همچنین دست فروشان از سطح شهر جمع آوری شوند.

وی افزود: تمامی ادارات باید با یک سوم نیروها فعالیت کنند و اگر این موضوع رعایت نشود با آنها برخورد می کنیم. باید کمیته ای راه اندازی شود که تمامی بانک ها و ادارات را زیر نظر داشته باشیم و با متخلفین برخورد می شود.

سلیمانی دشتکی گفت: اگر بتوانیم یک هفته دیگر شرایط را مدیریت کنیم وضعیت استان بهتر می شود در غیر اینصورت ممکن است که عید نداشته باشیم. درحال حاضر هنوز ۱۱ شهر ما قرمز هستند ولی از شدت بیماری کاسته شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بازار تعطیل است انتظار داریم که بانک‌ها به کسبه مهلت داده و چک های آنها را برگشت نزنند. همچنین باید به گونه ای عمل کنند که از حضور متعدد مردم در بانک ها کاسته شود.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار داشته و هشت شهرستان نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار