تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۱۷۹۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام حمایت سازمان داوطلبان هلال احمر از راه اندازی نقاهتگاه درخوزستان
  رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: این سازمان از راه اندازی نقاهتگاه کرونا در خوزستان با توجه به همه گیری این ویروس در استان حمایت می کند.

 محمد نصیری شنبه در نشست با اعضای جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: موج ابتلا در این استان سبب شده این استان در حالت قرمز کرونا قرار گیرد.

وی افزود:هدف از سفر به خوزستان پشتیبانی از راه اندازی مراکز نقاهتگاهی و آغاز ارائه خدمت به مردم استان در این شرایط سخت کرونایی است.

نصیری ادامه داد: باید تلاش شود با توجه به پتانسیل‌های موجود در جمعیت هلال احمر خوزستان ، هر چه سریعترنسبت به راه اندازی و فعالیت مراکز نقاهتگاهی در استان اقدام شود.

وی گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور آمادگی کمک به تامین نیازهای جمعیت هلال احمر خوزستان را دارد تا در برپایی نقاهتگاه ها و پذیرش بیماران ارجاعی از سوی بیمارستانها در این نقاهتگاه ها تسریع شود.

مراکز نقاهتگاهی هلال احمر در خوزستان دوباره راه اندازی می شوند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: با برپایی مراکز نقاهتگاهی بار دیگر در شرایط همه گیری کرونا در استان به یاری مدافعان سلامت و بیماران خواهیم شتافت.

دکتر علی خدادادی بر ضرورت برپایی سریع مراکز نقاهتگاه توسط جمعیت هلال احمر استان با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همچنین مصوبه  ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود:معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت مأمور برپایی مرکز نقاهتگاهی در محل بیمارستان قدیم آیت الله طالقانی اهواز و اعلام نیازها در برپایی این مرکز است و از۲ معاونت داوطلبان و جوانان نیزدرخواست می شود نسبت به تامین اعضای داوطلب ارائه دهنده خدمت در این مرکز اقدام کنند.

استان خوزستان از دو هفته پیش از لحاظ شرایط کرونایی به وضعیت قرمز درآمد به طوری که ۱۱ شهرستان آن قرمز و هشت شهرستان نارنجی شدند.

طی ۱۰ روز گذشته سه کودک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ از نوع انگلیسی در این استان در شهرهای اهواز، سوسنگرد و ایذه فوت کرده اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار