تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۲۱۷۸۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۴ جهیزیه هدیه جهادی‌ها به ۱۴ زوج جوان نیازمند در بندرماهشهر
موسسه کریم آل طه به مناسبت سالروز میلاد امام علی (ع) در اقدامی 14 جهزیه به 14 زوج جوان نیازمند اهدا کرد و پروژه احداث و تعمیر 55 واحد مسکونی ویژه نیازمندان را نیز کلنگ‌زنی کرد.
 موسسه ی کریم آل طه (ع) ، متولی امور خیریه و جهادی هیات فاطمیون بندرماهشهر ، پس از اهدای ۱۱۰ جهیزیه در عید غدیر سال جاری ، این بار در سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی بن ابی طالب(ع) با اهدای ۱۴ جهیزیه به زوج های نیازمند، به گرامیداشت این عید بزرگ شتافت.

بودجه ی این طرح که با نام #ازجنس فدک_۲ نامگذاری شده بود ، ۳میلیارد ریال برآورد شده است. بخشی از آن توسط زوجین و مابقی آن توسط این موسسه و خیرین آن تامین شده است.

خیرین موسسه کریم آل طه (ع)در اقدامی دیگر پروژه احداث و تعمیر 55 واحد مسکونی ویژه نیازمندان شهرستان را کلنگ‌زنی کردند.

این طرح که همسو با پروژه‌ی ۱۶۰ عددی قرارگاه جهادی هیات‌های مذهبی است، با مشارکت بنیاد علوی (واحد احداث) و برخی از هیات‌های مذهبی و با حضور مسئولین شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت فاطمیون شهرستان بندرماهشهر از بزرگترین هیئت‌های مذهبی استان خوزستان به شمار می‌رود که همواره علاوه بر برگزاری مراسمات مذهبی به انجام اقدامات جهادی از جمله محرومیت‌زدایی و کمک‌رسانی در ایام بحرانی سال از جمله وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا در کشور نیز پرداخته است.

مرجع / فـارس
برچسب ها: ماهشهر ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار