تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۲۱۷۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۵۰۰ پرونده برای بازسازی واحدهای آب‌گرفته در خوزستان تشکیل شد
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان از تشکیل ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده در راستای بازسازی واحدهای آب‌گرفته در این استان خبر داد.

  مسعود انصاریان به بازسازی مناطق آب‌گرفته در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در این زمینه تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده تشکیل و در سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۶۴۸ فقره وام بلاعوض به درخواست‌کنندگان اعطا شده است، افزود: این وام‌های بلاعوض به میزان ۴۴ میلیارد تومان هستند که به متقاضیان پرداخت شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان بیان کرد: کل واحدهای تعمیری دو هزار و ۵۷۵ واحد هستند که از این تعداد، کار تعمیر یک هزار و ۸۱۶ واحد آغاز شد و اکنون به طور تقریبی تعداد ۳۱۴ واحد آن تمام شده است.

انصاریان در ادامه میزان واحدهای احداثی را که تاکنون مشخص شده است سه هزار و ۴۲۱ واحد برشمرد و گفت: همچنین تعداد واحدهای معیشتی در این خصوص نیز ۶ هزار و ۸۸۸ واحد گزارش شده است.

وی افزود: برای دو هزار و ۹۵۴ واحد تشکیل پرونده شده و به بانک‌ها معرفی شدند اما فقط ۶۸ واحد آن عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: تنها مشکلی که وجود دارد، در رابطه با بانک‌هاست و از بانک‌ها درخواست می‌شود که در این زمینه به ما کمک کنند و عقد قراردادها را افزایش دهند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار