تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۲۱۷۸۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست مهربانی کارکنان نیروگاه رامین بر سر ایتام شهرستان باوی
 مسئول روابط عمومی و عضو فرهنگی نیروگاه رامین اهواز گفت: طرح حامی یابی برای کودکان و نوجوانان یتیم همزمان با میلاد حضرت علی (ع) آغاز شد.
به گزارش خوزنیوز داوود سلیمانی مسئول روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در این خصوص گفت: طرح حامی یابی برای کودکان و نوجوانان یتیم در این نیروگاه همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) و نکوداشت روز پدر کلید خورد.

او با بیان اینکه این طرح با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باوی اجرایی می‌شود، افزود: دفتر روابط عمومی و بسیج شهدای نیروگاه با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور کاهش چالش‌ها و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و آموزشی کودکان و نوجوانان یتیم اقدام به حامی یابی می‌کند.

سلیمانی واریز مستقیم کمک هزینه زندگی و تحصیلی با مبلغ دلخواه به کارت بانکی کودک یا نوجوان یتیم، تامین پوشاک و اهدا به فرد یتیم، تامین نیاز‌ها و ملزومات آموزشی فرد مذکور، تهیه ملزومات زندگی و مواد غذایی و اهدا به فرزند معنوی و فراهم کردن شرایط استفاده شخص موردنظر از امکانات آموزشی، فرهنگی، رفاهی و... از جمله روش‌های حمایت از کودکان یتیم و نیازمند عنوان کرد.

عضو فرهنگی نیروگاه رامین اهواز حمایت از ایتام و تامین نیازهای اقشار مستمند جامعه را سیره مولا متقیان علی (ع) عنوان کرد و بیان داشت: همه همکاران نیکوکار و نوعدوست که تمایل به پذیرش فرزند معنوی و حمایت مادی و معنوی دارند می‌توانند به دفتر روابط عمومی و بسیج نیروگاه رامین مراجعه کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
:
:
:
آخرین اخبار