تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۲۱۷۸۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی آخرین وضعیت بیماری و اقدامات قرارگاه عملیاتی در خوزستان
 رئیس مرکز بهداشت خوزستان از ارائه گزارش آخرین وضعیت بیماری در سطح استان و اقدامات قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا، به استاندار خوزستان خبر داد.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در جلسه‌ای که عصر امروز (۷ اسفندماه) در مورد آخرین اقدامات قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد استانی مدیریت کرونا، در دفتر استاندار خوزستان برگزار شد؛ ابتدا از سوی آقای حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی کرونا گزارشی از اقدامات انجام‌شده ارائه شد.

وی افزود: دکتر ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا نیز گزارش کاملی از وضعیت بیماری و ساماندهی مطلوب مدیریت بیماران بستری در بیمارستان و روند رو به ثابت شدن پیک بیماری و موفقیت‌های به دست آمده در ملایم کردن شیب تند بیماری دادند.

علوی تصریح کرد: گزارش کاملی نیز از سوی اینجانب از روند واکسیناسیون و آموزش بهداشت و ارتقای سواد سلامت و روند رو به رشد اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و برخی مشکلات اجرایی و اطلاع‌رسانی و تعهدات برخی سازمان‌ها ارائه شد. از دو پژوهش میدانی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تاثیرات آموزش بر سطح آگاهی عموم گزارشی ارائه شد.

وی افزود: استاندار خوزستان نیز دستور رفع مشکلات موجود را داده و این دستورات بلافاصله به سازمان‌های مربوطه ابلاغ شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: صدور پیامک اطلاع‌رسانی توسط مخابرات نیز از مصوبات این جلسه بود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار