تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۲۱۷۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به بازیکنانم گفتم به اهواز می‌رویم که فوتبال بازی نکنیم / راگبی بازی کردیم!
 سرمربی تیم فوتبال بادران تهران با اشاره به شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز، گفت: با بازیکنان صحبت کرده بودم که ما می رویم که اصلا فوتبال بازی نکنیم و بازی مثل راگبی بود.

محسن عاشوری پس از شکست تیمش در جام حذفی فوتبال مقابل بادران تهران، اظهارکرد: پیش از این که برای این بازی به اهواز بیایم به فدراسیون نامه ارسال کردیم که اهواز به جز وضعیت قرمز کرونایی، شرایط برگزاری این دیدار را در استادیوم تختی ندارد. این استادیوم شرایط برگزاری بازی لیگ سه را هم ندارد. این حرف ها را چون در این دیدار شکست خورده ایم، نمی گویم. قبلا هم همکاران من در تیم های دیگر نیز به این موضوع اشاره کرده بودند.

 وی بیان کرد: از رختکن ما فیلم بگیرید و ببینید که این رختکن سرویس بهداشتی، دستگاه تهویه و سیستم گرمایشی نداشت و این هم وضعیت زمین بازی. یعنی شرایط زمین فوتبال اهواز، مرکز خوزستان باید این گونه باشد. می گویند همین یک استادیوم است و فولاد هم استادیومش را در اختیار نمی گذارد، پس بروند در استادیوم شهرهای همجوار میزبانی کنند. این اتفاق برای تیم های آستارا، خوشه طلایی و چوکا تالش هم افتاد. مگر نه این که برای برگزاری لیگ حرفه ای باید شرایط حرفه ای هم داشته باشیم، پس کجای شرایط زمین اهواز، حرفه ای است؟ این استادیوم حداقل استانداردها را برای برگزاری بازی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در واکنش به اعتراضات نیمکت استقلال ملاثانی، گفت: نمی دانم چرا داوران علی رغم این که دست شان باز است و قانون گذاشته شده تا همه از فوتبال لذت ببرند، این همه مماشات کردند. اگر شما امروز از این فوتبال لذت بردید، ما هم لذت بردیم. این شکل از فوتبال به چه کسی کمک می کند؟ من به استراتژی استقلال ملاثانی اصلا کاری ندارم اما این مشکل از تشکیلات فوتبال و حتی بازیکنان من است زیرا با آن ها صحبت کرده بودم که ما می رویم که اصلا فوتبال بازی نکنیم. شرایط زمین به هیچ کدام از دو تیم اجازه بازی نمی داد. بازی مثل راگبی بود و بعد هم آنقدر داور را تحت فشار قرار دادند تا یک پنالتی شک برانگیز برای حریف گرفته شد. من فکر می کنم داور تحت فشار داد و بیداد نیمکت حریف بود، هر چند دو نفر را هم اخراج کرد. در بیشتر زمان بازی نیز توپ از جریان افتاده بود و این فوتبال نبود که به خواهیم درباره آن صحبت کنیم و همه اش تحت تاثیر مسائل حاشیه ای بود. خوشحالم حداقل امسال دیگر به این استادیوم پا نمی گذارم زیرا دو بازی سخت در لیگ یک و جام جذفی به خاطر شرایط  زمین در این استادیوم داشتیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار