تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۱۷۷۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۷۷ بیمار کووید ۱۹ در آبادان بستری هستند
  رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان سرعت گسترش ویروس کرونا در غرب خوزستان را بالا اعلام کرد و گفت: ۱۷۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این شهر بستری هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده پنجشنبه اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته از ۵۱۷ نمونه آزمایش کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان ۲۱۴ بیمار به کووید۱۹ مبتلا تشخیص داده شدند.

وی آمار ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان شادگان را ۱۲۷ بیمار و بیشترین تعداد در جنوب غرب خوزستان اعلام کرد و افزود: ۴۶ بیمار هم در آبادان و ۴۱ بیمار در خرمشهر با این بیماری درگیر هستند.

سلمان‌زاده گفت:از موارد مثبت کرونا جدید ۱۹۳ نفر به صورت سرپایی پذیرش و رسیدگی شدند ،  ضمن اینکه در روز گذشته ۴۱ بیمار حادتنفسی در بیمارستان بستری و ۳۵ نفر بهبود و از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: متأسفانه در ۲۴ساعت گذشته  ۲ بیمار از شادگان فوت کردند.

بر اساس اعلام سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان، شهرستان‌های  شادگان ، آبادان و خرمشهر در جنوب غرب خوزستان با ورود به پیک جدید کرونا ، آلوده ترین و خطر خیزترین مناطق خوزستان به شمار می‌روند.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و موارد مثبت تشخیص ویروس جهش یافته انگلیسی در چند شهرستان خوزستان تایید شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار