تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۲۱۷۷۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه آزاد خوزستان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد
 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: دانشگاه آزاد با بسیج دانشکده‌های پرستاری و پزشکی و تدارک گروه‌های جهادی در خط مقدم مقابله با کرونا در استان قرار دارد.

حجت الاسلام فرج الله براتی   اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی از مراکز مهم و فعال آموزشی و پژوهشی در جنوب غرب کشور است که نقش مهمی در تربیت دانشجویان انقلابی و متعهد برعهده دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد در راستای دانشگاه‌های نسل جدید، دنبال حل مساله مردم و اجتماع است و وظیفه خود می‌داند در کنار مردم و جامعه باشد و بر این باور داریم که دانشگاه نمی‌تواند نسبت به جامعه بی تفاوت باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان به بحران کرونا اشاره و اظهار داشت: دانشگاه آزاد از روزهای اولیه اپیدمی این بیماری در بخش پژوهش و ارائه خدمات اجتماعی و جهادی وارد صحنه شد و بیشترین خدمات را از طریق گروه‌های جهادی برای مقابله با کرونا ارائه کرده است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: فعالیت‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای شروع بیماری کرونا کاملا به شکل مجازی بود و براساس بخشنامه های وزرات بهداشت فعالیت داشته است.

وی افزود: در این دوران کرونا هیچ کلاس حضوری در دانشگاه برگزار نشده و فعالیت آموزشی به شکل برخط و با کیفیت مناسب ارائه شده است تا خللی در فرایند یادگیری پیش نیایید.

این مقام مسئول به مسئله تولید علم در شرایط کرونا، تاکید کرد و گفت: همچنین در این شرایط کرونا، تلاش کردیم در خط تولید علمی دانشگاه و پژوهشی کوتاهی صورت نگیرد و محیط سالم برای تولید علم از سوی اساتید ایجاد شد تا جهاد علمی مورد سستی و غفلت قرار نگیرد.

براتی تصریح کرد: سلامت دانشجویان و پرسنل دانشگاه خط قرمز فعالیت دانشگاه است و برای افرادی که برای امور اداری و فارغ التحصیلی به این مراکز مراجعه می‌کنند، رعایت پروتکل‌ها و داشتن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برای ورود به محیط دانشگاه الزامی است .

وی گفت: کارکنان نیز براساس اعلام وزارت بهداشت به صورت یک سوم شیفت بندی شده و حداقل حضور در مجموعه برای پرسنل وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بیان داشت: در محیط‌های دانشگاهی نیز تمام ضوابط ضد کرونایی از قبیل ضدعفونی مجموعه و بهبود تهویه اماکن دانشگاه صورت گرفته است و کمترین درگیری به بیماری در دانشگاه داشتیم.

:
:
:
آخرین اخبار