تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۲۱۷۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیماران سرپایی خوزستان، ۱۰ برابر بیشتر از بیماران بستری
  رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به تلاش برای شناسایی هر چه بیشتر بیماران مبتلا به کرونا در استان خوزستان گفت: موارد بستری بیماران هرچه که هست، موارد سرپایی ۱۰ برابر آن است که نشان می‌دهد بیماران در خوزستان به سرعت شناسایی می‌شوند.

دکتر سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان بر اساس آنچه وزارت بهداشت اعلام کرده، همچنان قرمز است و آمار و ارقام ارائه شده نیز گویای این مساله است.

وی افزود: شبکه‌های بهداشت و درمان استان خوزستان، سپاه، هلال احمر، فرمانداران و دیگر نهادها در شهرهای مختلف به ویژه آبادان، شادگان و خرمشهر مشغول به فعالیت هستند و پای کار آمده‌اند و امیدواریم با تلاشی که انجام می‌گیرد، شاهد مهار ویروس در خوزستان باشیم.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: البته در استان خوزستان به ازای هر یک بیمار بستری، ۱۰ بیمار سرپایی داریم که نکته خوبی است و نشان‌دهنده آن است که بیماران به سرعت شناسایی می‌شوند و پیش از آنکه نیاز به بستری داشته باشند، تحت مداوا قرار می‌گیرند.

علوی افزود: اگرچه موارد بیماری در خوزستان افزایش یافته است اما افزایش بیماران خطرناک و بدحال نسبت به مجموع موارد شناسایی‌شده کمتر است. موارد بستری بیماران هرچه که هست، موارد سرپایی ۱۰ برابر آن است که نشان می‌دهد بیماران در خوزستان به سرعت شناسایی می‌شوند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار