تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۱۷۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایگاه قهرمانی قایقرانی دزفول در چنگال جرثقیل‌های شهرداری
پایگاه قهرمانی قایقرانی دزفول در چنگال جرثقیل‌های شهرداری
جابه‌جایی پایگاه قهرمانی دزفول توسط جرثقیل‌های شهرداری

دبیر هیات قایقرانی خوزستان با اشاره به استقرار جرثقیل های شهرداری دزفول برای جابه‌جایی پایگاه قهرمانی این شهرستان، گفت: شهرداری دزفول در حال از بین بردن پایگاه قهرمانی قایقرانی است و این پایگاه پس از ۲۰ سال در آستانه فروپاشی است.

مرتضی کیانمنش اظهارکرد: پس از سفر دبیر فدراسیون قایقرانی به خوزستان و شهرستان دزفول، مقرر شد که خوزستان پایگاه قهرمانی قایقرانی برای فصل زمستان باشد و نقشه‌های زیادی کشیده شد که حتی اردوهای تیم ملی در زمستان نیز در دزفول برگزار شود و شهرداری دزفول و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز همگی مصمم به کمک به تحقق این موضوع بودند اما متاسفانه در دو سه روز اخیر گفته شد که کانتیرهای قایقرانی دزفول جا به جا خواهند شد و محل پایگاه قهرمانی این رشته به مکان دور افتاده دیگر باید انتقال پیدا کند.

وی بیان کرد: در حالی شهرداری دزفول تصمیم به انجام این کار گرفته که دزفول قهرمانان آسیایی و ملی بسیاری به قایقرانی کشور تحویل داده است. مکان فعلی پایگاه قهرمانی، مناسب ترین مکان برای این رشته در ۲۰ سال گذشته است و در حادثه های آبی نیز قایقرانی دزفول جزو اولین ها برای کمک و امدادرسانی بوده است اما متاسفانه شورای شهر و شهرداری دزفول که قول کمک داده بودند تا محل پایگاه تغییر نکند، هیچ حمایتی نداشته‌اند. شهرداری دزفول در حال از بین بردن پایگاه قهرمانی قایقرانی است و این پایگاه پس از ۲۰ سال در آستانه فروپاشی است. البته در واقع در حال نابودی قایقرانی دزفول؛ شهر موفق در قهرمان پروری هستند.

دبیر هیات قایقرانی خوزستان با اشاره به راه اندازی یک کلوپ غواصی در مجاورت پایگاه قهرمانی قایقرانی دزفول، گفت: متاسفانه این مکان برای کلوپ غواصی فوق العاده خطرناک است و نمی دانم بر چه اساسی شهرداری دزفول مجوز فعالیت داده است. شهرداری به بهانه جابه‌جایی مکان پایگاه قهرمانی دزفول در حال از بین بردن این پایگاه است، آن هم به خاطر این که فعالیت این کلوپ غواصی انجام شود.

کیانمنش بیان کرد: اکنون نیز جرثقیل‌های شهرداری در محل پایگاه قهرمانی برای جا به جایی پایگاه حاضر هستند و دو کانتینر مربوط به پایگاه قهرمانی نیز جا به جا شدند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار