تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۱۷۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جدال آتش نشانان اهوازی با شعله‌های آتش
 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۴ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان خبر داد.

  ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات مهار آتش سوزی طی دیروز گفت: ساعت ۱۰ و ۷ دقیقه آتش سوزی پژو ۲۰۶ در مسیر سه راه فرودگاه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را که به علت بریدن تسمه خودرو رخ داده بود، مهار کردند.

قنبری با اشاره به حادثه نشت گاز پیک نیک که منجر به انفجار جزئی در منزل مسکونی ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه در منطقه کوی بعثت خیابان یک میثم شده بود، بیان داشت: این حادثه منجر به مصدومیت یک مرد از ساکنین منزل و خسارت به اثاثیه شد. همچنین آتش نشانان همزمان با عملیات اطفا حریق شخص مصدوم را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

او به اعزام آتش نشانان ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه در مسیر جاده ساحلی پارک مالیات اشاره و تصریح کرد: ماموران آتش نشانی با استفاده از یک رشته لوله آبرسان حریق فضای سبز را اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به نجات زن ۲۰ ساله‌ای که ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به قصد خودکشی سعی داشت خود را از روی پل هفتم به داخل رودخانه کارون بیندازد اشاره کرد واظهار داشت: این زن با سرعت عمل آتش نشانان نجات داده شد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار