تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۲۱۷۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درب اتوماتیک ماندگار ،MIG اولین برند ایرانی درب اتوماتیک
 گروه درب اتوماتیک ماندگار دارای نمایندگی انحصاری و همکاری با شرکت های اروپایی مانند DITEC , ERREKA اسپانیا در زمینه تخصصی درب اتوماتیک شیشه ای ، درب اتوماتیک پارکینگ ،درب اتوماتیک ریلی ، درب های بیمارستانی می باشد که با بهره گیری از پرسنل و مهندسین مجرب و آموزش دیده از معتبرترین شرکت های فعال در این صنعت می باشد.

گروه شرکت های درب اتوماتیک ماندگارmig علاوه بر داشتن نمایندگی انحصاری از شرکت های معتبر اروپایی اقدام به تولید بخش هایی از لوازم و ملزومات و قطعات درب های اتوماتیک نموده است که با توجه به تیم فنی مهندسی توانمند در این زمینه قطعات و لوازم یدکی موتور های درب اتوماتیک را به راحتی طراحی و تولید می نماید.شرکت ماندگار دارای خدمات پس از فروش منحصر به فرد و سرویس های دوره ای درب های نصب شده را دارد که کارشناسان این شرکت در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات خود را بر روی درب های نصب شده اتوماتیک شیشه ای انجام می دهد.

انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای

برای انتخاب درب اتوماتیک شیشه ای مناسب باید به برخی از موارد توجه ویژه ای نمایید. برخی از این موارد درادامه آمده است:

1- نوع کاربری درب شیشه ای بر حسب محل (مثلا بیمارستان , هتل ,مرکز خرید یا ادارات دولتی )

2-تعداد ترافیک یا تردد روزانه از درب ها

3- مقدار بودجه قابل دسترس برای تهیه درب اتوماتیک

4- انتخاب موتور درب اتوماتیک شیشه ای

دقت داشته باشید عوامل فوق نقش تعیین کننده ای در انتخاب نوع دستگاه درب اتوماتیک شیشه ای دارا هستند .

درب اتوماتیک ماندگار ،MIG اولین برند ایرانی درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای بر حسب نوع کاربری آن علاوه بر سادگی استفاده از آن ، قابل استفاده برای تمامی ورودی های می باشد. این درب ها بر حسب میزان تردد و ابعاد درب از آیتم های مختلف می توان استفاده کرد. همیشه نکته ای که در انتخاب درب های اتوماتیک مد نظر قرار دهید سرویس دهی و خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده و برند موتور درب ، گارانتی درب اتومتیک از مهمترین موارد انتخاب می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای معمولا در مکان های زیر بصورت عمومی و خصوصی استفاده دارند : – هتل ها – بیمارستان های دولتی و خصوصی – فرودگاه های کشور – بانک ها – در اماکن و مراکز بزرگ عمومی و اداره ها – اماکن تفریحی و ورزشی – اماکن دولتی –سوپر مارکت ها بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای درب اتوماتیک از نوع تلسکوپی یک ریل تردد مخصوص هنگرهای درب را داراست . اپراتور در درب اتوماتیک شیشه ای یا کنترل باکس هنگرها را جلو و عقب می برد البته بوسیله موتور و تسمه تایمینگ این کار را انجام می دهد . شیشه ها و فریم ها به هنگرها متصل بوده و حرکت به صورت آویزان دارند .

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیککرکره ایبا توجه به قابلیت های بالای خود امروزه بسرعت در حال گسترش در سطح فروشگاه ها ،اماکن عمومی ، اماکن صنعتی ، پارکینگ ها و منازل می باشد .درب اتوماتیک کرکره ای بدلیل استفاده ازSlat یا Panel یا تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه درابعاد مختلف از4cm تا12cm جهت اتوماسیون خانگی پنجره بالکن ها و پارکینگ ها تا تجهیز اماکن صنعتی سوله ها و کارخانجات ، انبارها پارکینگ های کرکره صنعتی دارای کاربرد گسترده ای هستند

طراحی وب سایت

:
:
:
آخرین اخبار