تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۲۱۷۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آب شرب اهواز وصل شد
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به اینکه آب شرب این شهر وصل شد گفت: وضعیت آب شرب اهواز در تمامی مناطق تا فردا بعدازظهر به حالت عادی و پایدار برمی‌گردد. غلام‌رضا صفرنژاد شامگاه سه‌شنبه  اظهار داشت: عملیات تعمیر تصفیه خانه غرب اهواز ساعت ۱۶:۳۰ به پایان رسید و ساعت ۱۷ امروز پمپ‌های آب را به منظور برقراری آب شرب در شبکه آب شهر اهواز روشن کردیم.
وی افزود: با توجه به اینکه شبکه آب غرب اهواز خالی است رسیدن آب به مناطق مختلف زمان‌بر است که این اتفاق یک امر طبیعی است و مدت زمانی برای رسیدن به حالت عادی و استاندارد نیاز است.
مدیر عامل آبفا اهواز با اشاره به اینکه تا فردا بعدازظهر کمبود فشار آب در شبکه  وجود دارد تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در تصفیه خانه نداریم  و پمپ‌ها فعال هستند.
وی گفت: مناطق انتهایی و حاشیه شبکه مانند عین۲، ملاشیه و غیره ممکن است تا فردا با کمبود فشار آب رو به رو باشندولی فردا بعداظهر مشکلی وجود نخواهد داشت.
صفرنژاد در خصوص وضعیت کیفیت آب شرب بیان کرد: کیفیت آب تغییری نکرده است اما با توجه با اینکه شبکه برخی مناطق فرسوده است و از پمپ آب استفاده می‌کنند به علت وجود رسوبات در شبکه احتمال اینکه در لحظات اولیه رسوبات و کدری در آب باشد محتمل است اما این مساله موقتی است.
وی ضمن قدردانی از مردم بیان کرد: از شهروندان محترم درخواست می‌کنیم تا پر شدن کامل شبکه صبور و شکیبا باشند.
به گزارش ایرنا شرکت آب و فاضلاب اهواز دلیل قطع آب روز سه شنبه در مناطق غربی اهواز و برخی از مناطق شرق اهواز را انجام تعمیرات در تصفیه خانه شماره ۲ و بروز مشکل در یکی از پمپ‌ها که باعث خارج شدن این تصفیه خانه از مدار شده است اعلام کرد.
اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان صبح سه‌شنبه بنا به دستور استاندار خوزستان و به دلیل قطعی آب در برخی مناطق اهواز و با توجه به اهمیت رعایت مسایل بهداشتی در وضعیت قرمز کرونا، اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی اهواز را در روز سه‌شنبه تعطیل اعلام کرد.
مناطق کیان آباد، کیانپارس، کیانشهر، امانیه، لشکر، کمپلو شمالی و جنوبی، گلستان، کوی سعدی، عین ۲، ملاشیه، کوی مندلی، کوی نیرو، الصافی، سید خلف، زردشت، کوی علوی، شهرک اهواز، شهرک دانشگاه، فرهنگشهر، کوی استادان، منازل صدا و سیما و در ساعاتی نیز مناطق آخر آسفالت، زند، جمهوری و پادادشهر اهواز از جمله مناطقی بودند که با قطعی آب روبه رو شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار