تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۱۷۶۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدارهای کرونایی جای خود را به تبلیغات اصناف غیرضروری داد
 عکرش با انتقاد از عملکرد ضعیف شهرداری‌ها در اطلاع رسانی درخصوص خطرات کرونا گفت: تبلیغات وسیع اصناف غیرضروری در شرایط قرمز اقدامی اشتباه است.

عادل عکرش معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر  با تقدیر از تلاش‌های بی وقفه کادر پزشکی و درمانی گفت: از سایر دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی می‌خواهم در این شرایط حساس کنونی کادر پزشکی را همراهی و یاری کنند.

او با بیان اینکه در بخش فرهنگی و فضاسازی مناسب شهرداری‌ها بسیار ضعیف عمل کرده اند، افزود: در این رابطه انتظارات برآورده نشد، بطوریکه به جای انعکاس مناسب شرایط خطرناک کرونایی و اطلاع رسانی عمومی، شاهد تبلیغات وسیع برخی صنوف غیرضروری هستیم که در شرایط قرمز اجازه فعالیت ندارند.

عکرش بیان داشت: ضمن تقدیر و تشکر از همراهی رسانه‌های فعال در سطح شهرستان در زمینه مقابله با ویروس کرونا و انعکاس موارد این حوزه، مجدداً از فعالان این حوزه می‌خواهم در همکاری با مجموعه کادر پزشکی و درمانی در پوشش رسانه‌ای به ویژه در فضای مجازی و آگاه سازی شهروندان گام‌های موثرتری بردارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: از سایر دستگاه‌های اجرایی بخصوص در بخش فرهنگی می‌خواهیم با مشارکت و ایجاد بستر‌های لازم در آگاه سازی و ارتقای سطح فرهنگ عموم مردم در مقابله با ویروس کرونا گام بردارند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار