تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۱۷۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرگ آتش به دست آتش نشانان اهوازی رقم خورد
 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های اطفای حریق در این کلانشهر طی ۲۴ دیروز را تشریح کرد.

  ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۴ عملیات اطفای حریق طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: وقوع آتش سوزی پشت بام خانه مسکونی واقع در خیابان جلالی در منطقه خشایار راس ساعت ۱۸ و ۵۵ دقیقه اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه آتش نشانان ۴ دقیقه بعد با امکانات و تجهیزات خاموش کننده در محل حاضر شدند و با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند، افزود: ساعت ۲۰ و ۵۷ دقیقه بی احتیاطی ساکنان در روشن گذاشتن سرخ کن در حیاط منزل مسکونی در منطقه فاز ۲ پادادشهر، خیابان ۲۳ منجر به حریق شد و شعله‌های حریق با سرعت عمل آتش نشانان مهار شدند.

قنبری با اشاره به آتش سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی ساعت ۲۱ و ۵۱ دقیقه در منطقه گلستان خیابان اسفند اظهار داشت: در اثر این حادثه قسمتی از لوازم موجود در پارکینگ دچار حریق شد که با حضور به موقع آتش نشانان حریق مهار و از سرایت حریق به خودرو‌های پارک شده در پارکینگ و ساختمان‌های طبقه بالایی جلوگیری بعمل آمد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: حریق پیک نیک در منزل مسکونی ساعت ۲۲ و ۴۶ دقیقه در کوی عابدی خیابان سوم با تلاش آتش نشانان اطفا و از بروز خسارت به لوازم منزل مسکونی جلوگیری شد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار