تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۱۷۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری سارق پمپ، کنتور آب و کابل برق در اهواز/ محموله لوازم یدکی قاچاق به مقصد نرسید
 دستگیری سارق پمپ، کنتور آب و کابل‌های برق در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات منازل شامل؛ پمپ آب، کنتور آب و کابل برق در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۱ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۲۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: سارق در تحقیقات بعمل آمده به ۲۴ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف محموله لوازم یدکی و اتوبخار قاچاق در اهواز

سرهنگ دالوند بیان داشت: به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز در استان خوزستان، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل محور‌های موصلاتی اهواز ۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی متوقف کردند و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۴۶ کارتن لوازم یدکی خودرو از نوع یاتاقان و ۱۰۰ دستگاه اتو بخار قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، با همه توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در بندرماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتطامی بندرماهشهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، قطعات و محتویات خودرو در نقاط مختلف شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی پس از هماهنگی با مرجع قضائی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل، قطعات و محتویات خودرو و سرقت معابر در سطح شهرستان اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

باند سارقان طلا در مسجدسلیمان منهدم شد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا به عنف از طرف ۲ سارق در یکی ار مناطق شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سرکرده باند سارقان را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی و همدستی با ۳ سارق دیگر اعتراف که ماموران پلیس آگاهی پس از شناسایی سارقان طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی و دستگیری ۸ سارق و عامل تیراندازی در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرایی شد و در این طرح که با انجام اقدامات اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضائی ظرف ۴۸ ساعت در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد، ۳ سارق حرفه‌ای و ۵ عامل تیراندازی دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، اظهار داشت: در قالب این طرح یک قبضه اسلحه کلاش و ۵۴ فشنگ مربوطه، یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و مقادیری مواد مخدر کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرکرده یک باند سرقت در خوزستان با دستان بسته

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل از سوی سرنشینان خودرو‌های پژو پارس و سمند در سطح اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی سرکرده باند که از سارقان فرا استانی و سابقه‌دار بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه از قبیل، ۳ دستگاه تلویزیون، ۳ دستگاه دوربین عتیقه، ۲ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، ۲ دستگاه پلی استیشن۴ به همراه ۱۵۲ عدد فشنگ شکاری و ۴ عدد فشنگ جنگی کلت کمری کشف و یک دستگاه سمند مورد استفاده در سرقت‌ها از متهم توقیف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس با توجه به مستندات موجود تاکنون به ۲۸ فقره سرقت از منازل در اهواز اعتراف کرده است، اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، سارق دستگیر شده از سارقان فرا استانی و تحت تعقیب استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس بوده است.

به گفته فرمانده انتظامی خوزستان، محل‌های سرقت در اهواز با حضور سارق و مال باختگان بازسازی و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار