تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۱۷۶۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هلال احمر خوزستان ۵۰ کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تامین کرد
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۵۰ کپسول اکسیژن به همراه مانومتر برای استفاده بیماران کرونایی خوزستان ، پس از مرخص شدن به منزل در نظر گرفته شده تا از بستری هر چه بیشتر بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها جلوگیری شود.

دکتر علی خدادادی با بیان اینکه در نظر داریم که این تعداد کپسول اکسیژن را به یکصد عدد افزایش دهیم، افزود:کپسول اکسیژن برای بیماران با جمعیت بیشتر در حال تهیه است و در صورت تهیه شدن در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ساعت کار کلینیک درمانی هلال احمر در اهواز ، برای کمک به بیمارستان‌ها و نیاز مردم نیز افزایش یافته است.

فعالیت چهار هزار و ۲۱۲ تیم در طرح ملی ناظران سلامت در خوزستان

دکتر خدادادی افزود: طرح ملی ناظران سلامت از پنجم آذر برای پایش و آموزش آحاد مردم برای مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.

وی گفت: هفت هزار امدادگر و داوطلب هلال احمر در قالب چهار هزار و ۲۱۲ تیم در این طرح برای مقابله با کرونا به گروه‌های مختلف مردم نکات بهداشتی را آموزش می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین بیان کرد: آزمایشگاه هلال احمر خوزستان از خرداد امسال تاکنون ۲۶ هزار تست کرونا انجام داده و این آزمایشگاه در ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای مردم است.

وی با بیان اینکه ۶۲ مرکز منتخب بهداشت در خوزستان درحال خدمت رسانی به مردم هستند افزود: همچنین هلال احمر در سطح شهر اهواز کلینیک‌های حاد تنفسی راه‌اندازی کرده که مردم می‌توانند به این کلینیک ها مراجعه کنند.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان قرمز کرونایی و هشت شهرستان نارنجی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار