تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۱۷۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمک۲۵میلیارد ریالی منطقه پتروشیمی ماهشهر به بیمارستان‌های این شهرستان
  مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت:شورای راهبردی شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر برای ارایه خدمات مناسب به بیماران کرونایی، با پرداخت ۲۵ میلیارد ریال برای تامین نیازهای بیمارستانی و مراکز درمانی این شهرستان موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر، امید شهیدی نیا بیان کرد: با تداوم و شدت گرفتن کرونا، حمایت صنعت پتروشیمی برای افزایش ظرفیت و خرید اقلام مورد نیاز بیمارستان‌های این شهرستان در شورای راهبردی این سازمان مصوب شد.

وی گفت:همچنین این سازمان طبق درخواست ستاد مقابله با کرونای شهرستان بندرماهشهر تامین تجهیزات محافظت فردی (تامین و تهیه ۵۰۰ هزار ماسک سه لایه و هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده پایه الکلی) موافقت کرده است.

شهیدی نیا بیان کرد: توسعه تجهیزات لازم برای افزایش یک بخش جدید در بیمارستان صنعت نفت این شهرستان نیز برای بیماران مبتلا به کرونا از دیگر حمایت‌های این سازمان است که انجام خواهدشد. وی همچنین با اشاره به کمک این سازمان برای زلزله زدگان شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد که اواخر هفته گذشته دچار زلزله شد ادامه داد: اختصاص مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تامین پتو و لوازم ضروری زلزله زدگان این شهر نیز از مصوبات شورای راهبردی این سازمان است.

هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار