تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۱۷۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرکرده یک باند سرقت در خوزستان دستگیر شد
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سرکرده یک باند سرقت که در خوزستان و برخی دیگر از استان‌ها اقدام به سرقت می‌کردند در شهرستان اهواز دستگیر شد.

  سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل توسط سرنشینان خودروهای پژو پارس و سمند در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی سرکرده باند که از سارقان فرا استانی و سابقه‌دار بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه از قبیل سه دستگاه تلویزیون، سه دستگاه دوربین عتیقه، ۲ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه تبلت، ۲ دستگاه پلی استیشن۴ به همراه ۱۵۲ عدد فشنگ شکاری و چهار عدد فشنگ جنگی کلت کمری کشف شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه خودروی سمند مورد استفاده در سرقت‌ها از متهم کشف و توقیف شد، گفت: متهم در تحقیقات پلیس با توجه به مستندات موجود تاکنون به ۲۸ فقره سرقت از منازل در شهرستان اهواز اعتراف کرده است.

سردار صالحی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، سارق دستگیر شده از سارقان فرا استانی و تحت تعقیب استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس بوده است.

وی بیان کرد: محل‌های سرقت در اهواز با حضور سارق و مال باختگان بازسازی و تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار