تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۱۷۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تبریک مدیر عامل فولاد اکسین به مناسبت روز مهندس

 به گزارش روابط عمومی: امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن گرامی داشت سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی الگوی مهندسی کهن ایران در پیامی پنجم روز مهندس را تبریک گفت: متن این پیام به شرح زیر می باشد.

به نام خدا
پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی است که در تقویم ایران به افتخار تولد این دانشمند بزرگ این روز را روز مهندس نامیده‌اند. بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.

بر این اساس برخود لازم می دانم ضمن گرامی داشت این روز بزرگ بگویم که شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی در شرایطی که تحریم های ظالمانه از هر سو کشور عزیزمان ایران را احاطه کرده، بخوبی با دنیا ثابت شده است که راه این دانشمند بزرگ را همواره ادامه می دهند و لایق تقدیر هستند. بدون شک دستیابی ایران اسلامی به قله‌های رفیع بالندگی و شکوفایی، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ همه مهندسانی می باشد که همواره با عزمی راسخ در مسیر تعالی، ارتقاء و سربلندی کشور، قدم برمی دارند.

از این رو اینجانب این روز را به کلیه مهندسان بخصوص همکاران همراهم در مجموعه فولاد اکسین خوزستان که در سال جاری با تلاش بی وقفه، همدلی و همبستگی در تولید ورق های با ارزش افزوده بالا نقش ارزنده ای در پیشبرد پروژه های عظیم ملی داشتند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، امید است با اتکال به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در چارچوب مقررات مهندسی و اخلاق حرفه‌ای در آبادی و آبادانی ایران اسلامی موفق باشید.

امین ابراهیمی
مدیر عامل
:
:
:
آخرین اخبار