تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۱۷۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مولوی: وضعیت کرونایی خوزستان بحرانی است
 نایب رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان با تاکید بر اینکه خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داد، عنوان کرد: ۱۱ شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز هستند، آیا بحرانی‌تر از این موضوع؟

 سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس عنوان کرد: آقای رییس جمهور ای کاش حداقل به احترام عنوان ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم های قاطعی اتخاذ می‌کردید، مگر نمی دانید که خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داد؟ چرا اقدام موثری انجام نمی دهید؟

وی افزود:۱۱ شهر استان خوزستان در وضعیت قرمز هستند، آیا بحرانی تر از این موضوع؟ آیا در مناطق محروم بسته های معیشتی را توزیع کردید؟ آیا به بانک ها سفارش کردید که به اصناف کمی توجه کنند؟ آیا قبوض آب و برق را بدون جریمه به دست مردم می رسانید؟ انتظار این است که ستاد ملی مبارزه با کرونا با تمامی ظرفیت ها در کنار مردم خوزستان بایستد.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین خطاب به وزیر کشور از عدم پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده خوزستان از سال ۹۸ تا کنون انتقاد کرد و گفت: کشاورزان تا چه زمانی باید منتظر بمانند؟

وی مدعی شد: وزیر کار، شما و مجموعه دوستان شما در شستا و تاپیکو تاکید و تایید کردید که مدیریت پتروشیمی آبادان حاشیه ساز و پرهزینه است، چرا به این موضوع مساله دار ادامه می دهید؟ اینکه کارگرانی که ۱۵ سال در آنجا خدمت کنند و اخراج شوند و سپس سانتافه سواران جای آن ها را بگیرند عدالت است؟ به تغییر مدیریت پتروشیمی آبادان توجه کنید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار