تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۱۷۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در دانشگاه علوم پزشکی دزفول تنها درس‌های تئوری ارائه می‌شوند
 معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به آغاز نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ تنها با ارائه درس‌های تئوری، گفت: ارائه درس های عملی برای زمانی موکول شد که استان از وضعیت قرمز کرونا خارج شود.

میثم مردسلطانی اظهار کرد: خوشبختانه نیم سال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ را با موفقیت گذراندیم و در استفاده از سامانه های برگزاری امتحانات و کلاس ها با مشکلی مواجه نشدیم و مانند ترم گذشته آن دروس تئوری به صورت مجازی ارائه شد. بخشی از دروس عملی نیز به صورت مجازی و حضوری با نوبت و رعایت پروتکل‌ها برگزار شد.

وی افزود: در خصوص آغاز ترم بهمن، با توجه به وضعیت استان تنها درس های تئوری ارائه شده اند و درس های عملی برای زمانی موکول شد که استان از وضعیت قرمز کرونا خارج شود که احتمالا ابتدای سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری ارائه خواهند شد. 

معاون آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول در خصوص وضعیت حضور دانشجویان کارورز پزشکی و پرستاری، تصریح کرد: تنها کارورزان پرستاری، اینترن های پزشکی و رزیدنت ها (دانشجویان پزشکی تخصصی) در بیمارستان ها حضور دارند و سایر دانشجویان در دانشگاه حضور پیدا نمی‌کنند. 

مردسلطانی در پایان گفت: نیم سال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۲۰ تیرماه و برخلاف سال گذشته در موعد مقرر به پایان خواهد رسید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار