تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۱۷۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود خودروی پلاک خوزستان به پلدختر ممنوع شد
  فرماندار پلدختر گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی خوزستان به این شهرستان ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

 حسن رضاییان روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای پلدختر اظهار داشت: ورود ویروس جهش یافته انگلیسی درخوزستان واقع در همسایگی این شهرستان، نگرانی هایی برای مردم ایجاد کرده است که نیروی انتظامی باید از ورود خودروها با پلاک خوزستان به منطقه جلوگیری کند.

وی گفت: دستگاه‌های مرتبط پلدختر با تمام توان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به ویژه در روزهای پایان سال با تمام توان و استفاده از امکانات موجود فعال هستند و مردم نیز باید در این زمینه مشارکت کنند.

وی افزود: باوجود کمبود امکانات و تجهیزات در حوزه سلامت و بهداشت، اما متولیان امر در این شهرستان همچنان در راستای حفظ سلامت مردم تلاش می کنند چراکه این مهم خط قرمز ما است.

فرماندار پلدختر گفت: مسوولان نسبت به حفظ سلامت مردم و بهداشت متعهد هستند و بر حسب شرح وظایف خود با هرگونه تخطی در حوزه بهداشت و سلامت، از سوی دستگاه قضایی برخورد قانونی می شود.

رضاییان یادآورشد: کرونای انگلیسی پشت دروازه های پلدختر قرار گرفته است بنابراین مردم این شهرستان برای در امان ماندن از خطر بزرگ باید بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت و از تجمعات، برگزاری مراسم عروسی، عزا، دورهمی و تردد غیرضروری خودداری کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار