تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۱۷۵۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همه اصناف شوشتر به جز گروه شغلی یک از فردا تعطیل هستند
 فرماندار شوشتر گفت: نوع جهش یافته یا انگلیسی کرونا که بسیار خطرناک است و همه اصناف شهرستان به جز گروه شغلی یک از فردا تعطیل هستند

 حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر گفت: ویروس نوع جهش یافته یا انگلیسی کرونا که بسیار خطرناک و با سرعت سرایت و کشندگی بالایی است، وارد شهرستان شده و سلامت و جان همه ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و از فردا چهارشنبه به غیر از گروه صنفی یک، هیچ گروه شغلی دیگری نباید فعالیت کند. اداره صمت و اتاق اصناف باید روی این موضوع نظارت جدی داشته باشند.

او بیان داشت: با برگزار کنندگان مراسم‌ها جشن یا عزا بدون هیچ مسامحه‌ای برخورد خواهد شد و تجمع‌ها در این روز‌ها می‌تواند خطرناک‌ترین وضعیت را برای همه به وجود آورد.

پنبه دانه پور افزود: این ویروس جهش یافته با هیچکس تعارف ندارد و به گفته پزشکان متخصص، ظرف سه روز می‌تواند بیمار را با مشکلات جدی مواجه کند، بنابراین برای حفظ سلامت و جان مردم، مجبور به ایجاد محدودیت‌های جدی در بازار و کاهش تجمعات هستیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شوشتر با اشاره به دیگر محدودیت‌های ایجاد شده بیان کرد: تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در شوشتر مانند دیگر شهر‌های خوزستان ممنوع است. تردد خودرو‌های با پلاک غیر بومی هم ممنوع و در صورت مشاهده ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: شرایط اصناف و کسبه عزیز را کاملا درک می‌کنیم و می‌دانیم. وضعیت اقتصادی کشور هم مشخص است، اما باید بپذیریم که هیچ مسئله‌ای بالاتر و مهم‌تر از سلامت جامعه نیست.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار