تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۱۷۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دسترسی کامل دانش‌آموزان استثنایی خوزستان به آموزش مجازی با توزیع ۳۰۰ تبلت دیگر
 رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به اینکه با توزیع ۳۰۰ تبلت‌ دیگر، دسترسی دانش آموزان به تبلت و گوشی هوشمند در استان خوزستان کامل می‌شود، گفت: هفته گذشته ۴۰۰ تبلت میان دانش آموزان سطح استان توزیع شد و ۳۰۰ تبلت دیگر نیز نهایتا تا پایان اسفند ۹۹ میان دانش آموزان با نیازهای ویژه استان توزیع می‌شود.

علی ممبینی  اظهار کرد: مدتی پیش به منظور تامین تبلت‌های مورد نیاز دانش آموزان با نیازهای ویژه‏، تفاهم نامه‌ای میان استانداری خوزستان و سازمان استثنایی کشور منعقد شد و بر اساس آن مقرر شد ۷۰۰ تبلت برای دانش آموزان خوزستانی تهیه شود. 

وی افزود: پنجشنبه هفته گذشته ۴۰۰ تبلت‌ میان دانش آموزان سطح استان توزیع شد و ۳۰۰ تبلت دیگر نهایتا تا پایان اسفند ۹۹ میان دانش آموزان با نیازهای ویژه استان توزیع می‌شود. 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: پیش از این دانش آموزانی که نیازمند بودند شناسایی و تبلت‌ها توزیع شدند. البته پیش از این نیز به تعدادی از دانش آموزان با کمک خیرین، تبلت اهدا شد و مابقی نیز تا پایان سال تامین می شود. 

ممبینی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تهیه تبلت مورد نیاز دانش آموزان به کار می‌گیریم، عنوان کرد: با توزیع مابقی تبلت‌ها، دسترسی دانش آموزان به تبلت و گوشی هوشمند در استان خوزستان کامل می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار