تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۱۷۵۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل قطع آب شهر اهواز تا عصر امروز رفع می‌شود
 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه از بامداد امروز تصفیه خانه آب شماره ۲ اهواز دچار مشکل شد، بیان‌داشت: با تلاش تیم‌های عملیاتی امیدوار هستیم که تا عصر امروز مشکل قطع آب شهر اهواز برطرف شود.

قاسم سلیمانی دشتکی  اظهارداشت: بامداد امروز تصفیه خانه شماره ۲ اهواز دچار مشکل شد و سرریز آب باعث زیر آب رفتن پمپ های آب این تصفیه خانه گردید.

وی ادامه‌داد: با توجه به این شرایط به منظور جلوگیری از ایجاد کدورت آب و همچنین انجام تعمیرات کامل پمپ آسیب دیده فعالیت تصفیه خانه متوقف گردید تا تعمیرات اساسی آن انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با اشاره به اینکه این تصفیه خانه دارای ۶ پمپ است که یکی از آنها دچار مشکل شد بیان داشت: پمپ مربوطه از پیش دارای اشکالاتی بود که در بازدید امروز نیز به مسئولان شرکت آبفای استان تذکرات لازم داده شد؛ این پمپ باید پیش از بروز مشکل جدی تعمیر می شد.

وی بیان داشت: به دلیل شکستگی که در این پمپ ایجاد شد، آب در این تصفیه خانه سر ریز کرده و پمپ های دیگر به زیر آب رفته بوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تیم های عملیاتی و تعمیراتی در محل تصفیه خانه در حال فعالیت هستند ادامه داد: تلاش می شود تا عصر امروز گردش آب در شهر اهواز به حالت عادی بازگردد و مشکلی مردم برطرف شود.

سلیمانی دشتکی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی ضرورت داشت که ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان اهواز تعطیل شوند تا اصول بهداشت رعایت گردد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار