تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۱۷۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزنه‌بردار خوزستانی: منتظر دعوت به تیم‌ملی برای آسیایی ۱۴۰۰ هستم
  دارنده نشان طلای مسابقات وزنه برداری جهان با اشاره به رهایی از بند مصدومیت و نایب قهرمانی در لیگ برتر پس از یک سال دوری از مسابقات، گفت: منتظرم ببینم کادرفنی تیم ملی باتوجه به این که کیانوش رستمی برای رقابت های قهرمانی آسیا در یک دسته پایین تر وزنه می زند، من را برای دسته ۹۶ کیلوگرم به تیم ملی دعوت می کند یا خیر.

رضا دهدار  درباره رقابت در دسته ۹۶ کیلوگرم با کیانوش رستمی، اظهارکرد: باعث افتخار بود که با کیانوش رستمی رقابت کردم. تا جایی که توانستم از این اسطوره بزرگ کشور تجربه کسب کردم. من بعد از مسابقات جهانی که برایم همراه با مدال بود، در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده بودم. البته دچار آسیب دیدگی بودم و حدود پنج ماه استراحت مطلق داشتم و باید از آقای رامهرمزی سرمربی ملی حفاری که شرایط را برای من جهت بازگشت به میادین فراهم کرد، تشکر کنم. من پس از دوری یک ساله از مسابقات، در لیگ توانستم به عنوان دومی دست پیدا کنم.

وی بیان کرد: رقابت خوبی در لیگ برتر داشتم، در دوضرب قصد زدن وزنه ۲۰۸ کیلوگرم را داشتم که متاسفانه از دستم افتاد، البته این وزنه را در تمرینات زده بودم. حالا منتظرم ببینم کادرفنی تیم ملی باتوجه به این که کیانوش رستمی برای رقابت های قهرمانی آسیا در یک دسته پایین تر وزنه می زند، من را برای دسته ۹۶ کیلوگرم به تیم ملی دعوت می کند یا خیر. به هر حال کادرفنی هر تصمیمی که بگیرد من در خدمت آن ها هستم و تمریناتم را ادامه می دهم.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی درباره آینده اش در این رشته، گفت: تمام هدف من عضویت در تیم ملی برای مسابقات آسیایی ازبکستان در فروردین ماه ۱۴۰۰ است و اگر در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم، خوشحال می شوم و تمام تلاشم را برای موفقیت به کار می گیرم.

وی تاکید کرد: مطمئنم اگر به تیم ملی دعوت شوم، نتیجه بهتری را رقم می زنم و امیدوارم کادرفنی مجددا من را به تیم ملی دعوت کند. من در حال تلاشم تا بهترین نتیجه را برای کشورم و خوزستان در آسیایی ازبکستان کسب کنم و نماینده خوبی برای آن ها باشم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار