تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۲۱۷۵۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح جهش تولید در ۳۷ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی دزفول اجرا شد
 مدیر کانون بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دزفول با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش کشاورزی گفت: طرح جهش تولید در سطح ۳۷ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شد.

علی کرمی با تبریک روز مهندس به مهندسان شهرستان دزفول به ویژه مهندسان فعال در عرصه‌های کشاورزی و منابع طبیعی افزود: امسال با توجه به نامگذاری سال به نام جهش تولید، یکی از طرح‌های اعتلای بسیج طرح جهش تولید در عرصه‌های کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان بود که در سطح ۳۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به ا جرا در آمد. 
وی ادامه داد: این طرح شامل محصولات تابستانی مانند برنج، ذرت دانه‌ای و علوفه‌ای و محصولات پاییزه گندم، جو و کلزا است که توسط ۱۴۱ مربی از دانش آموختگان بخش کشاورزی شهرستان دزفول در حال اجرا است و تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.
مدیر کانون بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی دزفول پیش بینی کرد میزان تولید محصولات با علمی کردن کشاورزی در عرصه‌های تولید، ۲۰ درصد افزایش یابد.
وی از همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، سازمان مهندسان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان و مدیریت جهاد کشاورزی برای اجرای این طرح قدردانی کرد.

 افزون بر ۹۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در شهرستان دزفول وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار