تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۱۷۵۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار واحد متخلف فروش سیمان در مسجد سلیمان به تعزیرات ارجاع شدند
  معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: تخلف چهار واحد فروش سیمان در مسجد سلیمان به دلیل احتکار و گران فروشی کشف و پرونده آنها برای رسیدگی به تعزیرات جکومتی ارجاع شد.

بهرام جباری  بیان کرد: طی بازرسی هایی که در سطح استان از مصالح فروشان در حال انجام است برای سه واحد فروش سیمان به دلیل احتکار این کالا و یک واحد به دلیل گران فروشی ، پرونده  تعزیراتی تشکیل شد .

وی افزود : در چند ماه اخیر به دلیل تنشی که در بخش تولید و بازار سیمان در استان رخ داده است بازرسان سازمان صمت برای جلوگیری از هرگونه تخلف در این بخش ، وضعیت سیمان از کارخانه تا بازار را رصد می کنند و برخورد با متخلفان در سطح عمده وخرده فروشی با شدت انجام خواهد گرفت.

طبق اعلام رییس سازمان صمت خوزستان به دلیل افت فشار گاز ۵۰ روزه در سه کارخانه سیمان خوزستان با کاهش تولید مواجه شدند و همین موضوع بر میزان تولید سیمان و بازار این کالا تاثیر منفی گذاشته است.

در خوزستان سه کارخانه سیمان مسجد سلیمان، بهبهان و خوزستان فعال هستند.

پلمب یک باشگاه ورزشی در اهواز به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

جباری در ادامه بیان کرد: بازرسی از اصناف و مکان های مختلف در این شرایط قرمز و حساس کرونایی استان با جدیت در حال انجام است و در همین راستا یک باشگاه ورزشی در منطقه کیانپارس اهواز به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ستاد با حضور بازرسان اداره صمت، اداره بهداشت و اداره اماکن پلمب شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان ادامه داد:  این باشگاه در ظاهر تعطیل بود ولی از طریق دوربین مداربسته برای مشتریان خاص درب باشگاه را باز می نمود که به دلیل این تخلف پلمب و جریمه شد.

طبق اعلام ستاد استانی کرونا با توجه به قرمز شدن دوباره کرونا در خوزستان تنها اصناف و فروشگاه های مواد خوراکی و نانوایی ها اجازه فعالیت دارند و سایر اماکن باید تعطیل شوند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار