تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۲۱۷۵۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ربات اینستاگرام برای آیفون (IOS) کاملا رایگان

سیستم عامل iOS یکی از پرطرفدارترین سیستم عامل‌هایی است که روی تلفن‌های همراه آیفون نصب بوده و کاربران شرکت اپل از آن استفاده می‌کنند. این پلت فرم به علت چارچوب‌های امنیتی خاصی که از آن‌ها پیروی می‌کند، امکان نصب و استفاده مستقیم از یک سری اپلیکیشن‌ها را به کاربران خود نمی‌دهد. ربات‌های اینستاگرامی یکی از این اپلیکیشن‌ها هستند. به طوری که بسیاری از کاربران iOS به دنبال بهترین ربات اینستاگرام آیفون بوده و در این رابطه ابزارهای مختلفی را هم امتحان کرده‌اند اما آن طور که انتظار داشتند نتیجه خوبی را دریافت نکرده اند.

ربات اینستاگرام برای آیفون

ما در این مقاله قصد داریم هفت ربات اینستاگرامی که کاربران iOS و آیفون می‌توانند با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند را به شما عزیزان معرفی نماییم تا دیگر نیازی به خرید فالوور اینستاگرام نداشته باشید.

ربات اینستاگرام GetInsta

GetInsta یکی از بهترین برنامه‌ها و ربات‌های دریافت فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ می‌باشد. شما به کمک این برنامه می‌توانید فالوور و لایک گرفته و سطح فعالیت‌های خود را در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارتقاء دهید. این نرم‌افزار یک بستر ایمن و رایگان را جهت جمع آوری کاربران و فالوورهای واقعی برای استفاده کنندگان ایجاد نموده و در آن هر کس می‌تواند با لایک کردن پست‌های دیگران یا فالو کردن آن ها، سکه کسب نموده و با این سکه‌ها فالوور و لایک به دست آورند. ربات اینستاگرام GetInsta برای اتصال حساب اینستاگرامی شما به امکانات برنامه از پروتکل‌های فوق العاده امنی استفاده می‌کند که مستقیماً به سرورهای اینستاگرام متصل هستند. به همین خاطر کاربران سیستم عامل iOS نگرانی بابت استفاده از این ربات اینستاگرامی نداشته باشند.

امکانات و ویژگی‌های ربات اینستاگرام GetInsta

  • این نرم‌افزار توسط تیمی حرفه‌ای و باتجربه ساخته شده و ۱۰۰ درصد ایمن است.
  • این ربات اینستاگرامی از کلیه قوانین مربوط به حریم خصوصی کاربران پیروی می‌کند.
  • این ربات اینستاگرامی فالوئرهای واقعی و با کیفیت اینستاگرام را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
  • GetInsta کاملا رایگان بوده و فعالیت در آن نیازی به پرداخت هزینه ندارد.
  • با کمک این ربات به صورت همزمان می‌توانید فالوور و لایک دریافت کنید.

Followers Gallery

Followers Gallery، یک ربات اینستاگرامی رایگان است که بستری را ایجاد کرده تا کاربران از طریق آن قادر به دریافت فالوور واقعی باشند. این ربات اینستاگرامی از هیچ حساب جعلی استفاده نکرده و عملکرد آن بسیار شفاف است. بنابراین تمام فالوورهایی که از طریق این ربات اینستاگرام دریافت می‌کنید، از کاربران واقعی و فعال می‌باشند که ممکن است با شما تعامل داشته باشند. از آنجایی که ربات اینستاگرام Followers Gallery با سیستم عامل‌های Android و iOS سازگار است، می‌توانید برای دریافت دنبال کنندگان رایگان در هر دستگاهی از آن استفاده نمایید. اگر قصد دارید حساب اینستاگرام خود را بدون صرف هزینه بهبود بخشیده و ارتقاء دهید، برنامه Followers Gallery را دانلود کرده و اقدام به دریافت همزمان فالوور و لایک رایگان نمایید. این ربات اینستاگرام از قانون «سکه برای فالوور و لایک» استفاده می‌کند و بر اساس آن هرچه سکه‌های بیشتری بدست آورید، فالوور و دوستانی بیشتر خواهید داشت.

امکانات و ویژگی‌های ربات اینستاگرام Followers Gallery

  • این ربات اینستاگرامی از بهترین سیستم امنیتی برای محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربران استفاده می‌کند.
  • این نرم‌افزار به نام کاربری شما نیاز دارد و برای فعالیت در آن نیازی به رمز عبور نیست.
  • فالوورها و لایک‌های اینستاگرام در Followers Gallery برای همیشه رایگان هستند.
  • در این ربات اینستاگرامی وقتی فالوورهای رایگان دریافت می‌کنید، به همان میزان لایک اضافی به آخرین پست شما ارسال می‌شود.
  • این ربات دارای پیشخوان شمارنده فالوور اینستاگرام بوده و بدون ورود به سیستم اینستاگرام، تعداد واقعی فالوورهایتان را به صورت لحظه به لحظه و دقیق به شما نشان می‌دهد.

Crowdfire

Crowdfire برنامه‌ای برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام می‌باشد. این ربات اینستاگرام همچنین یک مدیر قدرتمند برای رسانه‌های اجتماعی شما بوده و به کاربران کمک می‌کند تا محتوای مربوطه را براساس موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود کشف و برای انتشار آن‌ها برنامه ریزی نمایند. در واقع شما از طریق Crowdfire می‌توانید تمام حساب‌های اجتماعی خود را در یک بستر مدیریت کرده و آن‌ها را ارتقاء دهید. این ربات اینستاگرامی از فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، پینترست، لینکداین، وردپرس و بسیاری از سیستم عامل‌های دیگر پشتیبانی می‌کند.

آیفون

قابلیت‌های این ربات اینستاگرامی برای اینستاگرام بسیار پرشمار است. به طوری که می‌توانید با استفاده از آن همه پست‌ها را از قبل برنامه ریزی کرده و به طور خودکار در بهترین زمان یا زمانی که انتخاب می‌کنید پست نمایید. از این رو Crowdfire به شما کمک کند فالوورهای بیشتری به دست آورید. همچنین با استفاده از ربات اینستاگرام Crowdfire می‌توانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی نمایید. همچنین این پلت فرم به طور خودکار پست‌های شما را برای تمام پروفایل‌های اجتماعی‌تان سفارشی کرده تا دنبال کنندگان بیشتری جذب نمایید.

امکانات و ویژگی‌های ربات اینستاگرام Crowdfire

  • Crowdfire یکی از بهترین ربات‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی است که از چندین سیستم عامل پشتیبانی می‌کند.
  • این پلت فرم به طور خودکار مطالب و تصاویری را که مخاطبان شما دوست دارند پیدا کرده و آن‌ها را به شما توصیه می‌کند.

Followers and Likes Analyzer for Instagram

Followers and Likes Analyzer یک پلت فرم هوشمند است که برای اینستاگرام کاربردهای زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما به کمک این نرم‌افزار می‌توانید اقدام به کسب فالوورهای رایگان اینستاگرام نموده و سطح حساب‌تان را ارتقاء دهید. شما به کمک این ربات اینستاگرام می‌توانید نمایه‌تان را مدیریت کرده و به آپشن‌های مختلف این برنامه دسترسی داشته باشید. کاربران سیستم عامل آیفون که به دنبال ربات اینستاگرام هستند، با کمک این برنامه می‌توانند آمار دنبال کنندگان خود را برای نمایه اینستاگرام‌شان در اختیار داشته و اطلاعات مربوط به پست‌های خود را در قالب آمار و اعداد داشته باشند.

امکانات و ویژگی‌های ربات اینستاگرام Followers and Likes Analyzer

  • شما به کمک این ربات اینستاگرام می‌توانید حساب اینستاگرام خود و دیگران را تجزیه و تحلیل نمایید.
  • از طریق Followers and Likes Analyzer می‌توانید دنبال کننده‌هایی را مشاهده کنید که هرگز پست‌های شما را لایک نکرده و یا به شما فالوبک نداده اند.
  • شما می‌توانید برای رشد سریع فالوورهای خود، هشتگ‌های مختلف را بررسی کرده و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار داشته باشید.

InstaInfluencer

اگر به دنبال یک پلت فرم عالی و فوق العاده ایمن هستید که در آن بدون نیاز به دنبال کردن کاربران دیگر اقدام به جذب فالوور نمایید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً ربات اینستاگرام InstaInfluencer را امتحان کنید. این ربات اینستاگرامی یک نرم‌افزار با رابط کاربری جذاب و آسان است که ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل پروفایل‌های کاربران و یافتن بهترین هشتگ‌ها به شمار می‌رود. برای دریافت فالوورهای بیشتر می‌توانید تبلیغات را تماشا کرده و امتیازات لازم را برای دسترسی به قابلیت‌های InstaInfluencer کسب کنید. شایان ذکر است با کمک امتیازاتی که در این برنامه کسب می‌کنید، خواهید توانست به بهترین ترکیب هشتگ‌هایی که مناسب حوزه فعالیت پیج‌تان است نیز دسترسی داشته باشید.

امکانات و ویژگی‌های ربات اینستاگرام InstaInfluencer

  • این برنامه قادر است پروفایل‌های پرطرفدار را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین هشتگ را نسبت به حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید به شما ارائه دهد.
  • شما در InstaInfluencer می‌توانید از طریق مشاهده تبلیغات اقدام به جمع آوری امتیازات لازم نموده و هشتگ‌های بیشتری کسب کنید.

Free Followers & Likes

همان طور که می‌دانید، هشتگ‌ها بهترین ابزارها برای افزایش محبوبیت پست‌های شما در اینستاگرام می‌باشد. این برنامه یک ابزار کاربردی است که به کمک آن می‌توانید پرطرفدارترین برچسب‌ها را شناسایی کرده و از آن در پست‌های خود استفاده نمایید. ربات اینستاگرام Free Followers & Likes پلت فرمی است که هم برای اندروید و هم iOS برنامه‌نویسی شده و کاربران این دو سیستم عامل می‌توانند آن را دانلود کرده و سطح حساب اینستاگرامی خود را ارتقاء دهند. این ربات اینستاگرام یک ابزار عالی مخصوص اینستاگرام برای کسانی است که مایلند لایک‌هایشان را برای پست‌های خود افزایش دهند.

امکانات و ویژگی‌های ربات اینستاگرام Free Followers & Likes

  • این نرم‌افزار هشتگ‌های پیشنهادی روزانه را برای عکس‌ها و فیلم‌های موردنظر شما فراهم می‌کند. هشتگ‌هایی که احتمالاً دنبال کنندگان زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.
  • با کمک این برنامه می‌توانید کپش‌های جذابی دریافت کنید که باعث محبوبیت پست‌های شما می‌شود.

NewCam

NewCam یکی ربات اینستاگرامی دیگر است که برای به دست آوردن فالوورهای اینستاگرام به صورت رایگان از آن استفاده می‌شود. این ربات یک برنامه ایمن و رایگان است که به کاربران موبایل اندروید، iOS و کاربران وب کمک می‌کند تا به طور خودکار و در سریع‌ترین زمان ممکن دنبال کنندگان اینستاگرامشان را افزایش دهند. شما به راحتی می‌توانید این پلت فرم را روی تلفن همراه خود نصب نمایید.

ربات اینستاگرام برای آیفون

جالب است بدانید علاوه بر آن که امکانات و آپشن‌های پرتعداد مربوط به بهبود سطح حساب اینستاگرامی افراد در این طط تعبیه شده، کاربران به کمک آن می‌توانند عکس‌های جذاب‌تری گرفته و تصاویرشان را ادیت کنند. پس با استفاده از ربات NewCam در واقع با یک تیر دو نشان خواهید زد!

امکانات و ویژگی‌های ربات اینستاگرام NewCam

  • با استفاده از NewCam هم می‌توانید فالوور و لایک رایگان اینستاگرام گرفته و هم تصاویرتان را ادیت نمایید.
  • برای تبلیغ پروفایل و عکس‌های خود می‌توانید از ویژگی اشتراک‌گذاری این ربات اینستاگرامی استفاده کنید.
  • ابزار ویرایش چندگانه تصاویر به شما کمک می‌کند عکس‌های زیباتری خلق کنید.

امیدواریم این مقاله موردتوجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: ربات پک

:
:
:
آخرین اخبار